شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

آخر هفته ی سبز

1391/1/25 23:18
نویسنده : مامانی زهرا
468 بازدید
اشتراک گذاری

 

شهراد و آخر هفته ی سبز

 

آخل هفته شد رنگ سبز ...

امیدوالم همه روزای همه سبز باشه

ینی مامانم آرومه که اسم آخل هفته رو سبز گذاشته؟

 نی دونم ...

 

در ادامه حرفای شیر کوچولو

 

عکس ...عکس ...عکس ...

با یه کمی حلف....نیشخند

 

 

 

 

 

 

آخل هفته شد رنگ سبز ...

 

امیدوالم همه روزای همه سبز باشه

 

ینی مامانم آرومه که اسم آخل هفته رو سبز گذاشته؟

 

 نی دونم ...

 

 

شب لفتیم بیلوم...

با لنا جونی دخمل عموهه

شهراد و خرگوشی

بخول... بخول ....

 یه نون بل بلی رو به زور دادیم به خلگوشی توپولو

شهرا ولنا

خونه مامانجی حسابی بازی بازی وروجک بازی دل آولدیم

شهرادی

نکته های این عکس:

 

1.لنا داله کتاب میخونه(برعکس کتاب رو گرفته ...)

 

2.شهراد هم داره مثلا قصه گوش میده

(بچه اونجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

شهراد جنگل زارع

ظهر لفتیم جنگل

با خاندان بابا م اینا (پسل عمه ها دختل عمو)

شکار لحظه:

کرم کوچویو ... ببین چه قشنگ راه میله .....

شهراد در جستجوی آقا گرگه

منم که تو جنگل دنبال نخود سیاه  بودم

آله جونم ....

 

از بس بهم گفتن آقا گرگه تو جنگله

منم اونجا لای درختا دنباش بودم

 

آقا گرگه..... آقا گرگه

 

کوجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهراد و آخر هفته ی سبز

به جاش چند تا چله(شاخه درخت به زبون مازنی) گیر آوردم

 

شهرادی عزیزم در جنگل رازع

و یه درخت دیدم که مثه ...

نی دونم چی بود

 منم سوار شدم و پیتیکو پیتیکو

 

تمون شد . خوش گذشت .

 

 

سبز باشید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هدیه جووووووووووووووون
25 فروردین 91 22:31
سلام همه ی روزهای زندگیت سبز باشه شیر کوچولو
ilijoon
25 فروردین 91 23:41
عكس هاتون مثل هميشه زيبا بود خوش به حالتون چه جاهاي خوبي رفتيد
ilijoon
25 فروردین 91 23:43
حالا بگو ببينم گرگه رو شكار كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ای بابا .... گفتم که دنبال نخود سیاه بودم!!
مامان متین
25 فروردین 91 23:44
قربون پیتیکو پیتیکو کردنت خاله
مامان سارینا
26 فروردین 91 8:52
سلام عزیز دلم با این حرفهای خوشگلت . خاله زهرا جوون شیر کوچولوی ناز رو از طرف من خیلی خیلی ببوسید خیلی دوستش دارممممممممم . ایشالله همیشه سبز باشید عزیزم . بوس بوس شهراد جیگر خودم
بابای دوقلوها
26 فروردین 91 9:20
همیشه سبز و شاد باشید. دکی؟؟؟؟؟؟ دیگه دالی شولشو دل میالی، اون پستونک لو بذال کنال دیگه
سحر مامان سورنا بلا
26 فروردین 91 15:09
سبز سبز باشید... شاید کاهو ی 13 سبزتون کرده...شاید هم سبزه ی شب عید...
دادا سورنا تقدیم می کند
26 فروردین 91 15:10
چقدر کرم کوچولو بود ...خاله جون دلم براتون تنگ شده!


عزیزمی منم همینطور
دادا سورنا تقدیم می کند
26 فروردین 91 15:14
به نظرم درخته شبیه شتر مرغ بود ولی کله نداشت!مگه نه؟


آفلین گلم دلسته
مامان رها
26 فروردین 91 16:02
ایشالله همیشه به گردش و تفریح خوش بگزره و هر روزت سبز باشه قربونت برم
گرگه چی شد پیداش کردی یانه


فک کنم گرگه هم رفته بود دنبال نخود سیاه چون پیداش نکردیم
ilijoon
27 فروردین 91 23:15
كجايي؟؟نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوستت دارم شهراد گلم
مامان علی خوشتیپ
28 فروردین 91 12:52
پشت پنجره کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکس ها خیلی زیبا بود