شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

پستونک جونم بای بای

1391/11/2 21:32
نویسنده : مامانی زهرا
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه با دو (پستونکم )خداحافظی کردم

البته نه به همین سادگی ها

 بم گفتن گم شده

اون یکی دو هم که نیست

اون یکی کثیفه 

اون یکی افتاد توی دستشویی

اون یکی...

منم حسابی کلافه شدم

صبح زود طبق عادت دو می خاستم... نبود

مامان ساعت 4 صبح برام کارتون می زاشت

گاهی صبح ها که دلم دو می خاست و نبود از زیر پتوم جایزه در می اومد 

هییییییییی

منم کج دار مریض تحمل می کردم

تنها وقتی که دو نمی خاستم توی مهد کودک بود

کاش همش مهد می موندم 

خلاصه با هندونه های بزرگ شدی و مرد شدی و ... اینا زیر بغلم دو جونمو ازم گرفتن

اینم آخرین عکس از دو خوردنمه

خداحافظ پستونک

به هیچ کس نگفتما

اما

من

هنوزم

گاهی

دلم

دوووووووووووووووووووووووووووووووووووو می خاد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عموی محیط بان
4 بهمن 91 20:02
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان متین
4 بهمن 91 20:24
سلام خانمی شرمندمون کردی خیلی وقته نتونسته بودم بیام. شهراد جونم چه بزرگ شده ماشالله .دیگه باید دو رو کنار میذاشتی خاله جون .آفرین
نیم وجبی
4 بهمن 91 21:00
عزیزم مرسی از حضورت شما هم پسر شیرینی داری خدا حفظش کنه
مامان علي خوشتيپ
5 بهمن 91 1:57
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تبريك ميگم اين موفقيت بزرگ رو
مامان چشم عسلی
5 بهمن 91 7:18
به به مردی شدی برای خودت خاله جون حالا که دو رو کنار گذاشتی زودی بیا تولد زهرا جون منتظرتم
مامانی درسا
8 بهمن 91 3:14
ای جون که دلت همش دو میخواست و ازت گرفتن ..... اما خودمونیم دیگه بزرگ شدی مرد شدی پسرم میبایست کنارش میذاشتی پس آفرین به شما گل پسر ...... مامانش خوشحالم از برگشتنتون و خوشحالم که سلامتین عزیزم
مامان شهراد
10 بهمن 91 12:07
ای جونم عزیزمممممممممم تولدت مبارک شهراد ناز و دوست داشتنی امیدوارم 120 ساله بشی مامان جون شهراد منتظر عکسای گل پسر هستیم
مام پارسا
11 بهمن 91 2:28
به به رسیدن بخیر چشممون روشن خوش اومدید
مام پارسا
11 بهمن 91 2:28
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بزنیم کف قشنگه رو به افتخار بزرگمرد کوچولومون
مام پارسا
11 بهمن 91 2:29
تولد تولد تولدت مبارک شهراد جونم ، عزیز دلم...تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی خوشگل من
مامان علي خوشتيپ
11 بهمن 91 3:31
تولدت مبارك ارشيا جون.الهي 120 ساله بشي
عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 16:05
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله (به روز شد)