شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

تولدت مبارک شیر کوچولو

1391/11/12 14:16
نویسنده : مامانی زهرا
1,776 بازدید
اشتراک گذاری

تبلد تبلد تبلدت مبالک

 

حالا همه بگین

 

تبلدت مبالک

تولدت مبارک

 

شمع هم فوت کلدم.. ایشالا زنده باشم...

 

شهراد عزیزم

 

بعدش کارن(پسر دایی)و لنا(دختر عمو)

شمعمو فوت کلدن

 

شهراد کارن لنا

اونم آرمانه (پسر دایی)... اونکه شیرینی می خوره

 

ما نوه های آقا جون داریم نقشه کادو هارو

 

 می کشیم.......جای سورنا و اهورا و خاله

 

 جونم حسابی خالی بود.

 

اینم شیرین کاری یک روز بعد از تبلدم

 

شهراد

 

شیرکوچولو

 

شیر کوچولوی مهربون

 

شهراد

 

مامانی نبشته:

 

عزیز دلم تولدت مبارک

 

آرزوی من برای تو این است

 

 که همیشه بخندی و سلامت باشی

 

دوستت دارم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

ارشیا
12 بهمن 91 14:12
داداشی تولدت مبارک الهی سالیان دراز در کمال سلامتی دل و جان و خشنودی روح و روان در سایه سار زیباترین عاشقانت (بابا و مامان ) زندگی کنی . از صمیم قلب تبریک میگم این سالروز خجسته رو
مامان
12 بهمن 91 14:43
دوستای مهربون شهراد ممنون از محبتتون ما هنوز در گیر کابل نوری و تعویض خط تلفن و این حرفاییم ظاهرا به این زودی ها اینتر نت پرسرعت نداریم دلیل کم رنگی و سر نزدن به دوستان همینه
بابا
12 بهمن 91 14:48
پسرم دیگه مردی شدی واسه خودت خیلی دوستت دارم تولدت مبارک
مامان اهورا
12 بهمن 91 15:42
سلام مامانی مهربون تولد شیر کوچولو مبارک باشه خیلی نازه ماشاللهبا اجازه لینک شدین به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
الهام مامان لنا
13 بهمن 91 21:18
تولدت مبالک پس من کجام؟
مامان امیرمحمد
15 بهمن 91 13:47
تولدت مبارگ شیر کوچولو ... چقدر ناز شدی عزیز دلم ...
مام پارسا
15 بهمن 91 16:48
مجدداً تولدت مبارک عزیز دلم عکسا خییییییییییییلی خوشگل بودن
مامان رها
16 بهمن 91 8:15
سلام ممنون عزیزم از احوال پرسی هات همه خوبیم و خوشیم همون طور که گفتی سرم خیلی شلوغه حالا بیا دیدنمون یه کوچولو اومدم که بی خبر ازمون نمونید دوستون داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه تولدت هم مبارک عسل خاله
مامان شهراد
23 بهمن 91 13:36
سلام. شهراد جونم بازم تبریک میگم. 120 ساله بشی عزیزم. با اجازه لینک شدید، خوشحال میشم شما هم شهراد منو لینک کنین.
مامان یاشار
28 اسفند 91 14:32
تولدت با تاخیر مبارک عزیزم. سال نو هم پیشاپیش مبارک باشه
مامانی درسا
10 فروردین 92 3:14
عزیزم زهرا جون و شهرادی گل خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان امیرمحمد
10 فروردین 92 9:14
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید سلامتی ، سبزی ، شادی و دنیا دنیا خوشبختی برای شما و خانواده عزیزتان از خداوند بزرگ آرزومندیم. مامانی و امیرمحمد
آدینا
11 فروردین 92 19:39
سلام به زهراجونم و شهراد خوشملم قربونش بشم که انقدر ناناسه و هرچی بزرگتر میشه خوشمل تر میشه.من خیلی شیرکوشولومو دوس دارم حتی عکساشو توگوشیم دارم.امیدوارم همیشه شهراد نازمن در کنار خانواده اش و زیر سایه پدرومادرش سالم باشه.: به منم سر بزن+ فدات عزیزم
مامان پریسا
20 فروردین 92 17:40
سلام عزیز دلم . میدونم خیلی دیر اومدم ولی خب ماهی رو هر وقت بگیری میشه خوردش تبلد تبلد تبلدت مبارک. بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
مامي كيانا
4 اردیبهشت 92 10:17
تولدت مبارك شهراد جون ايشالا 120 سال زنده و سلامت باشي
fateme jon
31 تیر 92 18:34
سلام کوچولوی خوشگلی دارین ب منم سر بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید
مشکات
9 مرداد 92 16:12
سلام خاله جون من توی جشنواره ی نی نی شکمو شرکت کردم میشه به من رأی بدین تا برنده شم. کد من 699. لطفا این کد رو به 20008080200 پیامک کنید. در ضمن عکسمم هم توی وبلاگم هست میتونید ازش دیدن کنید. ممنون مشکاتی