شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

از فروردین پارسال تا امسال

1392/1/28 1:06
نویسنده : مامانی زهرا
804 بازدید
اشتراک گذاری

یه سال گذشت 


من بزرگ تر شدم


اما ...

شهراد و دو

 

هی یادش بخیر... دو


دو ....می خوردم (پستونک جونم دلم برات تنگ شده)


شهراد

 

علاقم به تفنگ صد برار شده 


همه ی مهمونی ها باید یکشو با خودم ببرم


شهراد

 

اینجا رفتم مهمونی 


به عروسک بچه گی های خاله سودابه گیر دادم


به زور می گفتم : بوخل بوخل دیگه



نمی خوره بابا جااااان (ای بابا و بابا جان تکیه کلام امسالمه)


راستی


هنوزم خوراکی مورد علاقم شی ککه


(شیر- شیرکاکائو- کیک عروسکی)


من لب به چیپس و پفک و چیزهای خشک


که از گلو سخت پایین میره نمی زنم


آفرین به خودم 


 

کلا پدر عروسکه رو در آوردم 

 

 

وقتی یه بار لباساشو در آوردم و تنش کردم 


بش خوراکی دادم


باش رقصیدم


و...


دیگه خیالم راحت شد


و یه عکس یادگاری باش انداختم و رفتم سراغ ...

 

 

مامانی:


شهراد مواظب دوربین باش


آخ آخ آخ ....


دیگه دوربین ندارم ازت عکس بندازم


بهله دیگه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رها
1 اردیبهشت 92 20:18
وای عزیز دلم چقده ناز شدی قربون اون ملسوی با اونکارات بشم یکم به رها عروسک بازی یاد بده عشقش شده فقط ماشین بازی
مامي كيانا
4 اردیبهشت 92 10:14
واقعا چي كشيده اين عروسك بچه گي هاي خاله سودابه فكر كنم به خاله سودابه بگه كه ديگه شما رو خونه شون راه نده يا اگه راه ميده ديگه اونو دم دست شيركوچولو نزاره
بهار(مامانی شهراد)
8 اردیبهشت 92 9:22
ما دوباره اومدیییییییییم
مامان امیرمحمد
10 اردیبهشت 92 13:26
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان عزیز روزت مبارک ... امیرمحمد و مامانی
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 10:11
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 10:12
روز معلم هم پیشاپیش مبارک دوستم
مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 9:10
اي جونم پستونك خور
مامانی درسا
17 خرداد 92 4:11
الهی بگردم چقده ماه شدی پسرم حالا دمار از ذوزگار دوربین درآوردی ما چطور ممبعد شما رو ببینیم ها ؟؟؟؟ ...



مامانی وروجک ارمیا
21 خرداد 92 19:16
سلام عزیزم.وبلاگ زیبا و صد البته پسر نازی دارین.خوش حال میشم بهمون سر بزنید و باهم تبادل لینک کنیم.
مامان ریحانه جون
24 خرداد 92 0:34
سلام همشهری...خوشحالم که یه ساروی پیدا کردم... به وبلاگ ما هم سر بزنید...


علی خوشتیپ
5 تیر 92 11:19
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم

اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.

ممنون



مامانی درسا
17 مرداد 92 2:13
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان رها
26 مرداد 92 8:56
سلام شهراد خوشگل خاله خوبی خوشی سلامتی تولدت هم مبارک شسال های سال باشی کنار خانوادت قربونت برم عزیزمی به تولد رها سادات دعوت شدی