شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

نگاشی من

1392/9/3 20:22
نویسنده : مامانی زهرا
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

 

نگاش باشی

شیرین زبون .... نگاشی می کنه.... حالا بعد نگاشی هایی که با بوقلمو !!!! (قلمو و گواش)

کشیده رو میزارم این دا.

خیلی وقته دیگه شیل کوچولو نیستم

من شهراد.. بن تن .. آب افزار .. ....... ..... و..... هستم 

نمی دونم چرا خانومه همکار بابام اسم منو یاد نمی گیره!!!!!

ولی مامانی همیشه اسم هامو یادشه نیشخند

 

دیگه کلی بزرگ شدم 

علاقه عجیبی به فصل شهیدا (ماه محرم) و شهید و....و ....اینا دارم

وقتی در دوتا قابلمه رو می گیرم ...وای... بوم.بوم..بوبوبوم

بلافاصله قیتال (گیتار) مامانی رو می گیرم شروع به خوندن می کنم

اینطوری  :

م-----ن و توووووو با هم دیگ-----ه میزنیم

م----ن وتووووو اگه با هم دیگه قیتال نزنی-----م

من تو رو فراموش می------کن-----م.

بهله دیگهعینک

پسندها (1)

نظرات (0)