شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

13 با تاخییییییییییییییییییییییییییییر

1391/1/27 11:56
نویسنده : مامانی زهرا
604 بازدید
اشتراک گذاری

 

13 با تاخیییییییییییییییییییییییییییییییییییر

در ادامه...

جنگل امره - امامزاده علی- ساری

ش

 

ماجرای کله پا شدن من و بابا محمد روی تاب:

 

 

اینجا دالیم میخندیم

تاب تاب عباسی ... بغل بابا بندازی...

مامان زهرا: عکس.. عکس..

تا مامانی دوربین و گذاشت پایین

ای بابا ... صدای آخ آخ....چی شد؟

حیف شد

مامانی از پیچ خوردن بابا ومن لای تاب (کله پا) عکس نگرفت

خداروشکر من هیچی نشدم

ولی بابایی یه  کم پشتش خراشیده شد

 

 

پیچک!!!!!

...............................................

...............................................

...............................................!!!

 

سبزه رو هم مامانی به جای من وبابایی گره زد

داله یه چی تو دلش میگه

باباجی (بابای بابام) دوستت دالم

آخل شب لفتیم سبزه اندازون کجا؟ جزیره

اینم دخیل هایی که در امامزاده علی بسته شده بود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ilijoon
25 فروردین 91 23:31
مهم نيست تاخير داشتيد مهم عكس هاي زيباييه كه گذاشتيد شهراد جونم خيلي ماهيييييي دوستت دارم يه عالمه
ilijoon
25 فروردین 91 23:33
ماماني نگفتي چي تو دلت گفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حدس بزنید خوب یه مادر چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان متین
25 فروردین 91 23:46
همیشه شاد باشید
مامانی درسا
26 فروردین 91 1:25
وای چه عکسایی چه سیزده پدری . مامانی خونوادگی خوش تیپین ها . خیلی زیبا بودن و خداروشکر که پدر و پسر چیزیشون نشد .
مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 1:39
سلام مامانی من عاشق این طبیعت هستم.شیل کوچولوی خاله کله پاشدن چطور بود؟؟؟؟؟؟


هیچی کله اومد جای پا... وپا جای کله ...
مام پارسا
26 فروردین 91 3:56
ای ول پسر بالاخره ما اون لبای خوشگلت رو بدون پستونک دیدیم. زیارت قبول عزیزای من. مامانی تو چقدر ماهی (البته اینو می دونستم و حالا از عکست مطمئن شدم) ایشالله به تموم خواسته هایی که موقع سبزه گره زدن از خدا خواستی برسی
مامان سارینا
26 فروردین 91 8:55
خاله جوون همیشه عکساتون خوب و قشنگه مخصوصا عکسهای جنگل که حسابی دل ادم رو باز میکنه . ایشالله همیشه شاد باشید . شیر کوچولوی خوشمزه منو یادتون نره ببوسیداااااااااااا
بابای دوقلوها
26 فروردین 91 9:25
هووووووورا، دکی ترک کردی بلاخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پستونک همیشه شاد باشید
دادا سورنا تقدیم می کند
26 فروردین 91 15:24
خوشکل خاله کییییییییییییییییییییییه؟
شیرین زبون خاله کیییییییییییییییییییییه؟



من من ...دوشت دالم ...
دادا سورنا تقدیم می کند
26 فروردین 91 15:26
امیدوارم که ارزوهایی که با سبزه گره زدی تا سال بعد سبز سبز بشه! قربونت :سحر
دادا سورنا تقدیم می کند
26 فروردین 91 15:32
راه،بسته
رهروان خسته...
رهزنان
اهریمنانی،دشنه ها در مشت
هم از پیش هم از پشت
با نفیری تلخ،زیر لب،که:
باید برد،باید خورد،باید کشت!
کرکسان،با چنگ ومنقاری به خون خستگان شسته
انتظار لحظه ءتاراج را،از اوج
هاله ای از هول،پیوسته
رو به پایین می نهد آهسته آهسته..
****
راه بسته،
رهروان خسته...!


به به به به ...
مامان رها
26 فروردین 91 16:04
اینا عکسای 13 بدرتونه وای که چه صفایی داره تو جنگل و سر سبزی جای ما رو هم خالی میکردی
بابای رها که مال بهشهره دلش با دیدن عکسای شمال قش رفت
برم بهش آبقند بدم

فریبا
26 فروردین 91 19:16
خوش به حالت زهرا جون با این طبیعت قشنگی که نزدیکته...
من هم به حال بابای رها دچار شدم! دلیلشو الان خصوصی بهت می گم!


ای بابا شما چلا ایقذه احساسی هستین؟
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
26 فروردین 91 19:20
اخه من به فریبا چی بگم
فریبا
26 فروردین 91 23:04
نمی خواد چیزی بگی عزیزم... فقط یه لیوان آب قند!!! زود باش که از دست رفتم!


ای بابا نکن این کارا رو منم مبتلا میکنی ها ...
بهار(مامانی شهراد)
27 فروردین 91 12:05
سلام عزیزمخوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم که همیشه بهمون سر میزنید وبه فکرمون هستین.بابت احوالپرسی تون هم ممنونمپسر گلمو به جای من 1000 تا ماچش کن. . .
فریبا
27 فروردین 91 18:41
اوا! عکست چرا سانسور شده؟!! اومدم ببینمت یه کم ذوق کنم نبودی
نسترن(مامان نیروانا)
27 فروردین 91 22:52
به به چه طبیعتی...چه پسمل عروسکی...عاشقتم عزیزم...انشاا...به همه ارزوهای قشنگت برسی
مامان علی خوشتیپ
28 فروردین 91 12:47
واااااااااااااااای چه جای قشنگییییییییییییی.منم میخوامممممممممممممممممم
مگه عکستو گذاشته بودی زهرا جون؟من ندیدم که
برا شهراد خاله اسپند دود کنیدا


عکسه به دلایلی خذف شد
مرسی
مامان علی خوشتیپ
28 فروردین 91 14:09
من میخوام ببینمش خوووووو.
مامان علی خوشتیپ
30 فروردین 91 13:14
خصوصی عزیزم