شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

اولین پست شهراد شیر کوچولو در سال1391

1391/1/15 18:48
نویسنده : مامانی زهرا
409 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

سال نو مبارک

دعای شیر کوچولو در سال 1391 برای همه:

خداوندا به همه بندگانت سلامتی بده

شهراد وسال نو

سفره هفت سین

 که به کمک شهراد کوچولو درست کردیم

 

 

در ادامه حرفهای شیر کوچولو:

عکس و عکس و عکس...

شهراد وهفت سین خونه آقا جون

خونه آقا جون ومامان جونی.............

 هفت سین عمو خسلو (خسرو) و الام جون(الهام)

شهراد و لنا جون سخت مشغول بازی

و این سفره بدون بلاچه ها گرفته شد

شهراد ولنا و نوروز 1391

آشهراد و لنا خانوم و سفره هفت سین بابجی وماماجی

شهراد ولنا ورجک های بلا

خونه عمه خانومی ...بازم با لنا هشتم

راستی لنا دختل عمومه...دوشش دالم یه عالمه

شهراد وخاندان پدری

مصاله(محمد صالح)و علی...

دادشی های من ...پسر عمه ها....

اینم شکار لحظه.... از یه جفت عاشق

شهراد-لنا

برا امروز دید وباز دید بسه ...

من که تو ماشین خوابم برد

لنا خانومه هم که...

 

شاید اگه خدا بخواد فردا بریم مسافرت.... مشهد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامانی درسا
2 فروردین 91 22:02
عزیزم عیدتون مبارک . دلاتون پر از شادی و لباتون پر از لبخند . شهرادی خاله خوشحال شدم از حالت که بهتر شده و مثل همیشه نازی ماشاالله خوردنی خاله .


مرسی خاله
عید شما هم مبارک


مامان پریسا
3 فروردین 91 12:36
عید شما مبارک آقا شهراد.
نایب زیاره باشید حتما.


مرسی عزیزم
مامان آنیسا
3 فروردین 91 13:49
دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند
سال نو مبارک

سال نو شما هم مبارک دوست خوبم
مام پارسا
3 فروردین 91 19:14
سلام گلای من.عیییییییییییییییییییییییدتون مبارک.ایشالله سال خوب و خوش و پر برکتی در انتظارتون باشه.
مامان جونی این گل پسمل نازو از طرف من محکم ماچش کن.
خییییییییییییییییلی دوستتون دارم.


مرسی عزیز ما هم دوستتون داریم
مامان باران
4 فروردین 91 0:51
سلام .سال نو مبارک .سالی شرشار از سلامتی وموفقیت از خداوند برایتان آرزومندم.


سپاس
مامان آرینا موفرفری
5 فروردین 91 15:46
فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم.

برایتان تندرستی و نیکروزی

در سال نو آرزو دارم.

باشد که سالی سرشار از شادی

و کامروایی داشته باشید.






ممنون گلم

?
6 فروردین 91 18:57















مرسی از این همه گل
فریبا
7 فروردین 91 0:14
عیدت مبارک عزیز دل خاله...
و همینطور زهرای عزیزم...
ببخشید که نبودم و دیر تبریک گفتم.. امیدوارم سفر خوش بگذره..
من که دوباره دارم می رم.. فقط امشب خونه هستم و شاید فردا تا ظهر!... بعد تعطیلات دوباره می بینمت... شاید هم قبلش... دلم براتون تنگ شده حسابی


ای بابا .. شما که همش نی ستی
فریبا
7 فروردین 91 0:14

دوستتون دارم...


ما هم دوستتون داریم عزیز
مامانی درسا
7 فروردین 91 2:35
مامانی چه عکسایی گذاشتی . من عاشق این پستونک خوردن شهرادی هستم یه دنیا بوسش کن . واگه رفتی مشهد واسه ما هم دعا کن زیارت هم قبول


حتما خاله جون
?
7 فروردین 91 10:55



هانی
9 فروردین 91 9:47
سلام خوش میگذره این که لنای ماست اونجا چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟


ا لنا اول مال ما بود...
بهار(مامانی شهراد)
9 فروردین 91 13:24
سلام عزیز دلمعیدت مبارککجایی؟نیستی
دلمن و شهراد واست یه ذره شدهزود بیا پیشمونمیبوسمت عزیزم


مرسی خاله جونی...
سجّــــــادم
9 فروردین 91 19:01
سلام...
عیدتون مبارک مامانش و آشهراد جون...
سالی خوب و پر برکتی را برای آقا شهراد جون
آرزومندم... (سالی پر از کاکائو)


مرسی آسجادی
مامان رها
10 فروردین 91 8:37
سلام عزیز دل خاله عیدت مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی
وای که چه سفره هفت سینای با نمکی
ای بلا بهشون که دست نمی زنی
آفرین پسمل گلم خوب عزیزم معلومه حسابی بهت خوش گذشته و جمعتون هم جمع بوده به هر حال از خوشحال بودنت خوشحالم عزیزم


ممنون خاله
نسترن(مامان نيروانا)
10 فروردین 91 19:58
الهييييييييييييي فداي اين عسلي....چقدر عكسات قشنگن ...البته به خاطر وجود شهراد جونم....دوست دارم عزيزم.با ارزوي بهترينها در سال نو


مرسی و بازم مرسی..
آتـــریـســـا جـون
12 فروردین 91 2:49
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان باران
12 فروردین 91 23:30
سلام تولد داریم توی وبلاگمون تشریف بیارید خوشحال میشیم


حتما
مامان سارینا
14 فروردین 91 12:53
سلام خاله جوون . سال نو مبارک عزیزم . آقا شیر کوچولوی ما چطوره . از طرف من خیلی خیلی ببوسش انشااله هر جا هستید خوش و سلامت باشید


سال نو شما هم مبارک ممنون
فریبا
14 فروردین 91 13:22
سلام زهرا جون.. چطوری خانومی؟ بالاخره اومدم...


خوفیم ما...
فریبا
14 فروردین 91 13:23
دلم تنگیده بود حسابی....


این دل هم همیشه تنگه... خوشحالم که اومدی
بابای دوقلوها
14 فروردین 91 13:46
کرواتت عشقه شیر کوچولو. ایشالله همیشه بهار باشی


ممنون
نسترن(مامان نیروانا)
14 فروردین 91 15:54
از دیدن عکسات سیر نمیشم.قربونت با اون کراواتت


ممنون خاله مهربون
?
15 فروردین 91 10:59
چرا هیچ وقت از من تو این وبلاگ تشکر نمیشه


ممنون از اینکه به شیر کوچولو سر میزنید...
نیلوفر
15 فروردین 91 11:56
فکر نمیکنی واسه پستونک خوردن یه کم بزرگ شدی


یه کم بزرگم
نیلو جانه بزرگه...
مامان چشم عسلي
16 فروردین 91 9:02
شير كوچولو جونم عيد خوش گذشت؟خوب تفريح كردي خاله جون
انشالله هميشه شاد باشي عزيزم


ملسی عزیزم
مام پارسا
16 فروردین 91 18:23
سلااااااااااااااااااااااام همشهری .عیییییییییییدتون مبارک.حال شیر کوچولوی ما چطوره.از طرف من ببوسش.دوستتون دارم خیلی زیاد.
بووووووووووووووووووووس


ملسی ونوروز شما هم مبالک همشهری..
مامان علي خوشتيپ
17 فروردین 91 19:13
چه سفره قشنگ و ساده اي كي گفته بچمون براي پستونك خوردن بزرگه؟
ilijoon
24 فروردین 91 10:04