شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

کوشیدم...کیو... کیو...

1391/1/15 11:55
نویسنده : مامانی زهرا
317 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی مامانی داره به کاراش میرسه

وبه من توجه نمی کنه منم دست به کار میشم

شهراد گانگستر میشود

ابل (اول) عنک میزنم

تفنگم هم میگیلم

شهراد : کشیدم

مامانی دستا بالا

کیو کیو

کوشیدم(کشتم)

 

خوب ماما حالا نگام میکنه بوسم میکنه

میگم : دوست هستی؟

میگه : آله

خیالم راحت که شد میرم سراغ بازی

 

نبشته مامانی:

------------------------------------------------------------------------

توجه:

1. عینک رو چرا برعکس گذاشتی

2. دیگه نگو به من بچه بد ... میدونم از کجا یاد گرفتی

3.خونمو چرا ریخت وپاش کردی آخه سبد اسباب بازیه؟

4. عاشق این تیریپتم ... دوستت دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سارینا
15 فروردین 91 13:07
سلام خاله زهرا . این شیر کوچولوی خوشمزه ما رو خیلی خیلی ببوسسسسسسسس . عاشق این حرف زدنشم اگه میدیدمش میخوردمش زنده باشی شهراد گلی [


ممنون خاله مهربوووووووووووووووون
سحر مامان سورنا بلا
15 فروردین 91 13:25
منم هلاک این کاراتم. خاله جون دلم برات تنگ شده.یادته عید که اومدیم خونتون به ما گفتی :حرف نزنین..میخام گریه کنم...
منم دیگه حرف نمیزنم تا تو گریه کنی....


ای بابا خاله شوخی کردم منم قهر شدم
دادا سورنا تقدیم می کند
15 فروردین 91 13:26
شهرادی دوستت دارم 13 بدر خوش گذشت. راستی آدرس وب کارنی رو بده


جاتون خالی بود حسابی..
آدرسش رو ندارم
بابای دوقلوها
15 فروردین 91 17:03
شهی هنرپیشه اکشن میشود بابا آچار فرانسه.
چقدم بهش میاد این تیریپت دکی جون


ملسی ...
فریبا
15 فروردین 91 17:33
ما الان یه خورده ترسیدیم...!!!
با ما که دوست هستی؟!!
خیلی خوردنی شدی با تیریپ جدید


به به خاله فریباااااااااااا جونی
ملسی..
فریبا
15 فروردین 91 17:34
راستی مرسی از هدیه ی خوشگلت... پست بالایی رو میگم..
بوس برای شهراد و مامانی...


یه دنیا گل تقدیم به خاله ورایینی و همه دوستام...
مامان پریسا
15 فروردین 91 18:53
افرین به شیر کوچولو.
مامانی مرسی برا ی گلها.
همیشه گل باشی ولی عمرت عمر گل نباشه


ممنون عزیزم
مامان آرینا موفرفری
16 فروردین 91 0:40
سلام مامانی مهربون و شیل کوچولوی خاله .سال نو مبارک دلم خیلی براتون تنگ شده بود.


سال نو شما هم مبالک
ما هم که دلتنگ ...ممنون
مامان چشم عسلي
16 فروردین 91 9:07
شهراد جونم من الان گيج شدم ميشه لطفا توضيح بدهي دقيقا شغل شريف شما چيه؟؟!!!!
دكتر؟؟ مهندس؟؟پليس؟؟...



ای بابا... خاله اینا شغلام نی ...اینا همش شوخیه ...
مامان متین
16 فروردین 91 12:49
خیلی بامزه خاله عاشششششقتم
نسترن(مامان نیروانا)
16 فروردین 91 15:38
الهی فدای اون حرف زدنت خاله جون...اری روز به روز خوردنی تر میشی عروسک


مامان رها
17 فروردین 91 8:24
سلام عزیزای دلم بهترید ایشالله گچا باز شد خودت خوبی ایشالله امسال دیگه مواطب خودتون بیشتر باشی خاله بگیر اونور تفنگو منو نکشی وی کوشید من و کیو کیو کیو
مامان سونیا
17 فروردین 91 12:18
ای جونم به این فیگورای خوشگل فدات ببببشهههههه خاااااااااالللللللللهههههههههههه
مامان علي خوشتيپ
17 فروردین 91 19:15
چه بانمك.خيل قشنگ خاطراتشو مينويسي ماماني : Xهديه بالايي هم خيلي زيبا بود.ممنون
مامان آنیسا
19 فروردین 91 10:35
ماماییتو کوشیدی ای شیطون یه بوس بزرگ از لپ خوشمزه شهراد