شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

اولین باری که گریه نکردم.... ایشگاه

1391/1/15 18:53
نویسنده : مامانی زهرا
948 بازدید
اشتراک گذاری

 حسنی میای بریم حمون...

سرتو میخای اصلاح کنی...

میخام میخام

بله دیگه بزگ (بزرگ) شدم

شهراد ...سرتو میخوای اصلاح کنی؟

آشگا(ارایشگاه) رو دوست دالم

 

حرفهاوعکسهای شیر کوچولو در آرایشگا

در... ادامه حرفهای شیر کوچولو

 حسنی میای بریم حمون...

سرتو میخای اصلاح کنی...

میخام میخام

بله دیگه بزگ (بزرگ) شدم

شهراد ...سرتو میخوای اصلاح کنی؟

آشگا(ارایشگاه) رو دوست دالم

شهراد در سلمونی

مامانی رو سوپرایز کردم 

چه اقاست پسمل کوچویو من

 کی گفته لج میکنم؟

شهی وسلمونی

 خوشحال هم هستم

افلین به خودم

 ببین میخندم

ای بابا نکن دردم میاد عموووووووووووو

 ا.... عمو نکن..نکن... دردم می آد

فشن لطفا

 لطفا مدل فشن دلست (درست) کنید

عمو سلمونی مهلبونه بوسم میکنه

 تازه عمو ماچمم کلد(کرد)

بابا محمد وعمو آرایشگر...وشهی

اینم بابا محمد وعمو محمد

بابام اینجا خستس . دوستش دالم .

طفلکی این روزها سرش خیلی شلوخه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام (مامان لنا)
23 اسفند 90 19:49
مبارکه عزیزم ایشالله سال خوبی داشته باشی
خیلی جوجویی


مرسی الهام جون و ارزوی سالی به از قبل برای شما

مامانی درسا
24 اسفند 90 1:10
ای حانم ماشاالله با این پسر قند عسل مبارکت باشه گلم .


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی مهربون
بابای دوقلوها
24 اسفند 90 6:34
حسووووووووودیم میشه ملوسکای من هنوز از آرایشگاه میترسن
ولی خوب زنی گفتن، مردی گفتن، شهی جون مردی شده و از آلاشگاه نمیتلسه!
چیر شی مردددددددد


ممنوووووووووووووووووووون عمو مهلبوووووووووووون
دادا سورنا تقدیم می کند
24 اسفند 90 8:06
مبارک با شه آق شهی...منو توفکر بردی .واقعا" گریه نکردی ؟


آره به خداااااااااااااااا
دیگه مثه شما مررررررررررررد شدم
سحر مامان سورنا بلا
24 اسفند 90 8:08
به به خوشکل خاله ایشالا دامادیتو بری آشگا...
از تیپ هیپی صرف نظر کردی؟


مرسی آره رفتم تو خط فشن
فریبا
24 اسفند 90 11:48
به به مبارکه
چقده خوش تیپ شدی شما
دیگه آماده ای برای سال جدید


آره دیگه....
؟
25 اسفند 90 8:55
سلام صبح بخیر
پسر نازنین و خوشگل چطوره؟



ممنون...
؟؟؟؟؟؟؟
مامان رها
28 اسفند 90 7:52
وای خدا دیگه داری خیلی خوش تیپ میشیا مواظب باش چشم نخولی عزیزم

افرین به پسمل گلم که اینقده قشنگ وایستاد تا خوشمل بشه


دیگه آقا شدم....
البته هر وقت مامان میگه دیگه آقا شدی
میگم ...آقا دیگه چیه؟
ممنون