شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

بای پوشک....

1390/12/5 8:09
نویسنده : مامانی زهرا
260 بازدید
اشتراک گذاری

هورا.....            

خلاصه تموم شد

                   مثه یه گل تمیزم

           پیش همه عزیزم

با پوشک خداحافظی کردم

 

شهراد نوشت:

١. از مامان و باباهای مهربونی که به من لطف دارن ونظر گذاشتن...

مرسی ... خاش میکنم...(ممنون به زبون شهی)

٢.یه عالمه بوس هدیه ی شیل کوچولو به جواب های درستماچماچماچماچویه دنیا گل تقدیم به همه

٣. من گاهی دوست ندارم برم اونجا(ت و ا ل ت) اگه واسه نی نی تون

همچین تجربه ای دارین ماما زهرا رو راهنمایی کنید .... گاهی که دلم

نمی خواد باید منو به زور ببره؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای دوقلوها
5 اسفند 90 10:08
آفرین مرددددددددد. میدونستم که موفق میشی


مرسی ... خاش میکنم
الهام (مامان لنا)
5 اسفند 90 15:04
آفرین به تو قند سفید قندون
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$






ممنون
سحر
6 اسفند 90 12:32
مبارکه خاله جون پس کو شیرینی
باید یه بستنی مهمونم کنی...
چند تا عروسک واسباب بازی موزیکال بزار تو دست شویی ومی تونی براش قصه و شعر بخونی ...موفق باشی عزیزم


ممنون خاله سحر
مامان آرینا موفرفری
6 اسفند 90 15:39
هورااااااااااااااااااااااااااااا شیل کوچولوی خاله.عزیزمی .
فریبا
7 اسفند 90 11:10
خوب دیگه مرد شدی... بریم خواستگاری؟!
مامان سارینا
11 اسفند 90 9:33
آفرین عزیز خاله . حسابی واسه خودت مرد شدی گل پسری شیر کوچولو


مرسی خاله جونی گل