شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

اگه گفتی؟؟؟؟؟

1390/12/2 22:25
نویسنده : مامانی زهرا
315 بازدید
اشتراک گذاری

تو ترک هستم....

                        تموم هستی منی شهرادم ... دوستت دارم

 

ترک چی؟؟

 

 آره یه کم پیر شدم واسه دو...(پستونک جون).... ولی نه ....نیشخند

 

 

 

نه نه نه نه... من هنو دکتلم (دکتل پستونکیان)....عینک

 

 

 

اوه اصلا این کاره نیستم .... تعجب

 

 

 

اینم نه.. من نمی تونم از کارتون دل بکنم.... پس چیه؟؟ اگه گفتی؟؟متفکر

 

 

 

 

 

 شکلکهای جالب آروین    دو... که نیست پس .... شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

نه... نه... نه... نه... نه... نه....اگه گفتی....؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الهام (مامان لنا)
2 اسفند 90 23:35
مبارکه میبینم دیگه پوشکو ترک کردی وروجک آفرین شهراد جون
الهام (مامان لنا)
2 اسفند 90 23:35
مامان آرینا موفرفری
3 اسفند 90 0:34
شهراد جون تو می تونی ،تو می تونی
بابای دوقلوها
3 اسفند 90 7:40
اجازه ما بگیم، اجازه ما بگییییییییم. شیر کوچولو میخواد شیر خوردن رو ترک کنه اجازه ما درست گفتیم؟
مامان نسترن
3 اسفند 90 11:05
دوست دارم شیل کوچمولوی خوشگل خالهنکنه داری مستقل دستشویی رفتننو امتحان میکنی
مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 90 18:34
تو ترك هر چي هستي موفق باشي گلم فعلا ترك رو ول كن بيا تولد
فریبا
3 اسفند 90 18:44
سلام عزیزم... خوبی؟ شهراد جون چطوره؟!! داری ترکش می دی؟!! یعنی الان بستیش به تخت؟!!
فریبا
3 اسفند 90 18:45
حالا چیو ترک می کنه؟!! ما که دست به حدس زدنمون خوب نیست! خودت جوابو بگو و خلاص...!
فریبا
3 اسفند 90 18:45
تقدیم با عقش!!
مامان چشم عسلي
3 اسفند 90 19:04
پسر گلمون هم دكتله هم شيييييييييييييره هم دانش هم توانايي پس به قول مامان مامان آرينا موفرفري : تو ميتووووووووني ادامه بده قوي باش مرد قويشير كوچولو شير كوچولو هي هي شير كوچولو شير كوچولو هي هي
مبین فرفری
3 اسفند 90 23:18
سلام عزیزم من که فکر نمیکنم این شیر کوچولوها چیزیرو ترک کنن مگه نه؟
مامانی درسا
3 اسفند 90 23:36
عزیزم .این پوشکو مثل یه مرد بذار کنار . آفرین گل پسر
مامان باران
3 اسفند 90 23:45
سلام ممنون که پیش ما اومدید .با اجازه به جمع دوستانمو اضافه شدید
مامان سارینا
4 اسفند 90 8:41
اخی پسرمونو اذیت نکن . خاله بد جوری رفتی تو ترک . الهی قربونت برم . حالا ترک چی هست ؟؟ من که میگم میمی رو داری ترک میکنی آره ؟ اشکال نداره خاله ماشالله بزرگ شدی
سحر
4 اسفند 90 12:07
آقا شهراد من که هر وقت زنگ میزنم تو مشغولی نمی دونم چی جوری می خوای ترک کنی
سحر
4 اسفند 90 12:08
مواظب باش کمپو کثیف نکنی عزیزکم
سحر
4 اسفند 90 12:09
بزن اون دست قشنگه رو(از طرف دایجون نیما)
مامان متین
4 اسفند 90 16:07
سلام شیر کوچولو خوبی .مرسی که پیش ما اومدی بازم از این کارا بکن خوشحال می شیم .مامانش پسر نازی داری خدا برات نگهش داره یه پست در مورد موسسه استعدادیابی گذاشتم و تا جایی که می تونستم توضیح دادم خوشحال می شم سر بزنید شاید براتون مفید باشه.در ضمن من لینکتون کردم.اگه دوست دارید لینکم کنید.