شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

خلاقیت در بیدار کردن مامانی

1390/12/5 17:46
نویسنده : مامانی زهرا
412 بازدید
اشتراک گذاری

       ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

جمعه ها که میشه من به عادت همیشه زود پا میشم

میگم : مامان زهرا پاشو صمانه بخولیم(صبحانه بخوریم)

اما امروز صبح خلاقیت به کار بردم از کله سحر که بیدارشدم

شروع کردم به ناز کردن مامان .  وبعد یه نوآوری زد به سرم

که مامانی زودتر بیدارشه ....مامانی ام رو هی بغل میکردم

ومیبوسدم ومیگفتم : دوستت دالم ... دوستت دالم ...

 

شکلک های شباهنگشکلک های شباهنگشکلک های شباهنگ

بله کار ساز شد مامانی پاشد ویه عالمه بوسم داد .

ومن بهش فرصت ندادم خودم سریع گفتم : منم همینطور .

خوب موفق شدم چقدر مامان آروم وخوشحال به نظر میرسید

 

 

مامان نوشت:

شهراد جون عزیزکم خیلی عاشقتم دوستت دارم

همیشه با یه شیرین کاری منو سوپرایز میکنی

در طول روز خیلی بهم میگیم دوستت دارم اما این اولین بار بود که صبح با این همه خلاقیت منو بیدار کردی دوستت دارم میدونم که میدونی.

                                             ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی درسا
6 اسفند 90 11:02
عزیز دلم شیر کوجولو نی نی وبلاگی من . اولا" مبارکه بابت پوشک گرفتنت . و بابت مهربونیت عزیزم . که مامانی رو اینقدر شیفته خودت کردی . دوست دارم مامانی من شما لینک میکنم . دوست من


ممنون عزیزم شما خیلی لطف دارید
سحر مامان سورنا بلا
6 اسفند 90 12:24
فکر نکن فقط خودت مامانیتو دوست داری!
سورنا وخاله جونی اینجا بیکار ننشستند همیشه بهیادتون هستن ودوستون دارن


ما هم دوستتون دالیم
سحر
6 اسفند 90 12:27
به این میگن یه بچه ی رومانتیک
نگران نباش به پسرخاله ی عزیزت رفتی اونم 5شنبه وجمعه ساعت 6.5بیدار باش میزنه


ای بابا پس مساله خانوادگیه
مامان آرینا موفرفری
6 اسفند 90 15:41
مامان نسترن
7 اسفند 90 9:12
ای که من جیگر این پسمل با احساسو برم که اینقدر دوست داشتنیه...وااااااااای چقدر زهرا جون کیف کردی که صبح با بوسای گیلاسی از خواب بیدار شدیاین بوسها هم تقدیم به روی ماه اقا شیل خودم
فریبا
7 اسفند 90 11:09
ای جانم............. چقدر عشقولانه!!! شهراد جونه دیگه! همینه
فریبا
7 اسفند 90 11:10
خونه تکونی دارم شدییییییییید!!! کمتر می بینمتون این روزها!!! دوستتون دارم...
بهار(مامانی شهراد)
7 اسفند 90 11:56
........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . زود بیا دنبالم آپ کردم...
نی نی های حاجی-مامان زهرا
7 اسفند 90 13:52
ممنون که به ما سر زدید امان از دست این بچه ها نمی دونم اینا رو از کجا یاد می گیرند بزرگ بشند چی می شند
دختری به نام پارسا
7 اسفند 90 23:05
سلام دکتر کوچولوی شیر کوچولو..آقا شهراد عزیزم[بوسه]
تو چه قد نازی عزیزم..



ممنون عزیزم
مامان چشم عسلي
8 اسفند 90 10:23
ماشالله گل پسر نگفتم مثل يه شير قوي هستي منتهي يه شير رمانتيك
راستي مجله قاصدك رو ديدي قسمت شاعر و نويسنده كوچكش رو حتما بخون
بووووووووووووس


مرسی خاله چشم میام