شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

کمک میخوام...

1391/2/9 21:22
نویسنده : مامانی زهرا
275 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا بخونید:

 

تارا 20:37 9 ارديبهشت 1391 دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش. [Web] - [E-Mail] [ نظر تایید نشده ] [ تایید ] [ حذف ] [ پاسخ ]

 

تاحالا هزار بار برام از این جور کامنت ها اس ام اس ها و.. اومده

نظر شما چیه؟

شما چه عکس العملی دارین؟

نظرتون مهمه .... 

نوشت:

 ١.میدونم هیچ کامنتی ندارم 

٢. چرا همه از این جمله ها می فرسن؟

٣. چرا هیچ کی جواب نمی ده؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فریبا
9 اردیبهشت 91 21:26
واااای خیلی رو اعصابه.. می دونی چیه زهرا جان؟! ما آدمهایی هستیم که خرافات یه خورده وارد اعتقاداتمون شده متاسفانه... اینها هم همه نشون دهنده ی همین خرافاته.. یه ترس باعث این می شه که کسی که اینجور کامنت ها رو می بینه نتونه از کنارشون رد شه.. آخه این چه سودی می تونه برای بقیه داشته باشه؟ جز ترویج خرافات و سست کردن اعتقاد کساشش که دنبال بهونه هستن؟
یعنی آدمای بزرگ و شخصیت های دینی، منتظرن تا ببینن کی محلشون می ده یا نه، که طرفو سه سوته سوسک کنن؟
این یه جور توهینه به شخصیت های برجسته.. همینطور به هر چی دین و اعتقاده!!!
مسخره س.. خیلی!


ممنون از پاسخت دوست عزیزم.
مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 0:08
مامانی واسه منم خیلی اومده ولی با توکل به خدا حذفشون کردم ....فقط همین ..... عزیزم برو خصوصی


ممنونم .
مامان متین وکسرا
10 اردیبهشت 91 3:23
من خیلی سریع این جورپیام ها رو پاک میکنم چون نمیخوام چهره ی وبم با این جورپیامها نازیبا بشه. شما رو لینک کردم دوست داشتید ما روقابل بدونید.
پسرکوچولوم هم سن پسرشماست چه عالی


ممنون از حضور وپاسختون .... و ...عالیه
سحر مامان سورنا بلا
10 اردیبهشت 91 8:10
من اصولا" جواب این پیامها رو نمیدم وبی تفاوت از کنارشون رد میشم واز تو گوشیم یا ایمیلم حذف میکنم...به نظر من یه دسته از این پیامها کار مخابراته ،پیامها رو مفرسته برای چند تا شماره ی مخصوص بعد هم افراد سست اعتقاد اونا رو ترویج میدن....چون خدا وپیغمبر ومعجزه و... بزرگوار هستند وتودل هر شخصی هست وترویج آن هیچ به بزرگواری و الهویت اءمه نمی افزاید


اینم یه نظره ... ممنون خواهر خوبم
مامان محمدرضا
10 اردیبهشت 91 20:16
من سعی می کنم اصلا نخونم این پیام ها رو . مرسی عزیزم . الان بیشتر از هر موقع دیگه ای به دلداری های شما دوستای گلم نیاز دارم
مامان پریسا
11 اردیبهشت 91 0:41
وای چه چیزا...... به دنیای اینترنت هم راه پیدا کردن. قبلا رو کاغذ مینوشتن مینداختن داخل خونه یا پشت کتب دعا در زیارت گاه ها........ من کاملا با خرافات مخالفم. اصلا این چیزا رو قبول ندارم. عمر انسان دست خداست و دیگر هیچ.... اهمیت نده و ذهن خودت رو مشغول نکن. پاشو بیا وبلاگ دخملی ببین چقد عکس گذاشتم . این چیزا رو دور بریز
مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 1:13
مامان زهرا ممنون که حوصله کردی و دل نوشته هامو خوندی خدا واست پسر گلتو و همین طور همسری رو سالم و سلامت نگه داره خوش باشین
مامان رها
11 اردیبهشت 91 9:25
عزیزم منم با نظر دوستانم موافقم بنظر من با توکل بخدا این پیام رو از تو وبت بردار هر چه سریعتر بهتر
مامان سارینا
11 اردیبهشت 91 9:35
چی بگم خاله زهرای عزیز . من هم ایمیل اینطوری زیاد داشتم هم اس ام اس . توجه نکنیم بهتره اخه یعنی چی مگه الکیه خدا فرزند آدمو یه این دلیل ازش بگیره . توی کار خدا هم با حرفاشون دخالت میکنن . توجه نکن خاله زهرا جوون . شیر کوچولوی منو خیلی ببوسااااااااااااا اخه میگه مامان گنا میشهههههههه . از این حرفش خیلی خوشم اومده
مامان آنیسا
11 اردیبهشت 91 11:31
من فکر میکنم درست نیست.اگه کسی معجزه ای ببینه احتیاج به این مدل گفتن نداره و خودبخود پخش میشه. من خیلی اهمیت نمیدم یه این اس ام اس ها. همه چیز دست خدای بزرگ و مهربونه
مامی کیانا
11 اردیبهشت 91 12:12
سلام عزیزم مدتی بود که بهتون سر نزده بودم یعنی اصلا نیومدم روی نت خیلی مشغول بودم و دلم براتون تنگ شده بود ممنون که توی این مدت اومدی و خبری از ما گرفتی راستی درباره مطلبت باید بگم که من هم هیچ توجهی به این پیامها ندارم بدوناینکه لحظه ای به اونها فکر کنم پاکشون میکنم با این اوصاف نمیدونم آیا کسی هست که این پیامها رو باور داشته باشه؟
بابای دوقلوها
11 اردیبهشت 91 15:13
هیچی
مامان علي خوشتيپ
11 اردیبهشت 91 20:07
اصلا به اين چيزا اعتقاد ندارم.صدبارم تا حالا هم برام اس اومده هم ايميليش هم تو خونه انداختن.عمل نكردم..هيچي هم نشده...
مامان آرینا موفرفری
12 اردیبهشت 91 10:47
برای منم هم همین پیام رسید.می دونی چیه مامانی قبلا این نامه ها رو پشت در خونه ها می انداختن و الان که دنیا رو به پیشرفته اینترنتی این کار انجام می شه جالب نه !!!به نظره من اینطوری همه ارزش ها و اعتقاداتو می برن زیر سوال. من خودم به ائمه و حضرت زینب خیلی اعتقاد دارم اما نه به این شکل.
مامان چشم عسلی
13 اردیبهشت 91 11:39
خانومی اصلا توجه نکن و پاکش کن من مسئله اش رو هم پرسیدم از علما .همه قاطع گفتند به اینها اهمیت ندهید راحت باش معرفت و محبت اهل بیت این مدلی اضافه که نمیشود برعکس جنبه منفی هم دارد
مامان محمد صادق
15 اردیبهشت 91 9:43
اصلا توجه نکن!! دروغ محضه ه ه ه ه نمی دونم دلیلشون چیه واسه این کار!!! ولی هر چی هست به من که خخخخیلی بر می خوره!!! چرا فکر می کنن ما مردم -بلا نسبت- ا.ح.م.ق.ی هستیم که باور کنیم؟؟!!! ههیچچچچی نمی شه نگران نباش!! پاک کن بریز د.و.ر!!!
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 13:34
بیخیال شو و همرو حذف کن