شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

بعد چی خواب میچبسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/1/30 14:14
نویسنده : مامانی زهرا
549 بازدید
اشتراک گذاری

 

حسابی چبسید.... چی؟

خواب دیگه...

اگه گفتین بعد چی خواب می چبسه؟

 

در ادامه می گم:

 

اله ... لفتم استخل....

منو راه ندادن

آخه گفتن هنو کوچویو ام وتازه ملد هم هستم

ای بابا..

خلاصه نی دونم چی شد

یه مهلبون راه داد بلم

الته من قبلش اونکه منو راه نداد...کیو..کیو... کوشیدمش

 

لفتم توی استخل کلی آب بازی

کلی جیغ وبازی ... آّبم خولدم دوبال

بعدش تو سالن یهو جیش کلدم

مامانیم کلی سلخ شد

 

آخلش وقتی پام به ماشین رسید

خوووو خوووو خوووو ...لالا ...چه خوابی!

کیف کلدم

اما مامانی ساکت بود

ینی خوش نگذشت بهش؟

جیش کلدم نالاحت بود؟

از اینکه مجبول شد منو ببله اونجا ینی؟

شنیدم که به خانووومه گفت مجبول شدم بیالمش

مامانی ..نالاحت نباش... بخند

 

مامان:

دوستت دارم عزیز دلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

فریبا
30 فروردین 91 14:21
واقعا گذاشتن ببریش تو؟ خوش به حالش کلی خوش گذرونده و معلومه که تخت خوابیده
مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 15:44
عزیز دلم رفتی استخل حسابی آب بازی کردی خسته شدی معلومه تخت واسه خودت می خوابی.خواب های خوب ببینی شیل کوچولوی من.
مامان علي خوشتيپ
30 فروردین 91 16:11
اي جانم.چي ديد اونجا؟ آخي طفلي ماماني.حالاخواست يه بار بره استخر
بابای دوقلوها
30 فروردین 91 20:21
دکی؟؟؟ تو دیگه ملدی شدی جیش دالی به مامانی بگو جیش دالم آفلین
فریبا
31 فروردین 91 1:06
سلام... مسابقه ی عکس کودک در وبلاگ (رایین پور ایران زمین ) در حال برگزاری است... از شما دعوت می شود تا در مسابقه شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید... لینک مسابقه: http://raeenblog.persianblog.ir/post/81/
فریبا
31 فروردین 91 1:07
زهرا جون اگه دوس داشتی دوسا رو هم دعوت کن
فریبا
31 فروردین 91 1:07
دلم برات تنگ شده
مام پارسا
31 فروردین 91 2:20
الهی قربون خوابیدنت.خوش به حالت شیر کوچولو که رفتی استخر راستی شیل کوچولو حالا به نظلت چرا مامانی نالاحت بود؟؟؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
31 فروردین 91 2:20
سلام عزیزم.پارسا در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و اگه دوست دارید که بهش رای بدید به آدرس http://noruz1391.niniweblog.com/ برید و در پست "رای گیری مسابقه نی نی متفکر " اسم پارسا رو در قسمت نظرات بنویسید. آدرس خودتون رو هم باید بگذارید چون از هر وبلاگ یک رای پذیرفته میشه. ممنونم دوست خوبم
مامان چشم عسلی
31 فروردین 91 7:45
مامانی نالاحت نشو پیش میاد دیگه اثر آب بازی زیاده وگرنه شهی جون ما از این کارا نمیکنه مگه نه شهی جونم!؟؟
مامان سارینا
31 فروردین 91 9:00
عزیز دلم چه خوشگل خوابیده . فدات شم شیر کوچولوی خوشمزه و شیرین زبون من . خاله مامانیت که از تو ناراحت نمیشه تازشم تو کوچولو بودی سردت شده جیش کردی هیچ اشکالی نداره مامانی تورو میبخشه . خاله زهرا این فسقلی خوشمزه شیرین زبون ناز رو از طرف من یه عالمه ببوسید
مامان آنیسا
31 فروردین 91 10:50
ای جووووووووون شیطونیهات قشنگه بووووووووووس
مرجان مامان پریساجون
1 اردیبهشت 91 0:35
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:28
خسته نباشی از این همه شنا کردنآپم گلم
مامان رها
2 اردیبهشت 91 15:49
قربونت برم خاله خسته نباشی از استخل شنا کلدی قلبونت بلم چه قشنگ لالایی جاتم که خیلی نلمه خوب بخوابی
سحر مامان سورنا بلا
3 اردیبهشت 91 0:18
لالا لا لا گل لاله شهی داره یکی خاله خاله جونش دوسش داره شهراد جونم لالا داره....
خوش گذشت!ای نامرد....


پاسخ شهراد:
لالا لالا... گل لاله... خدا جونم دالم خاله...دوسش دالم دوسش دالم... دلم تنگه خاله جونم...بوووووووووووووس به خاله جون مهلبون.
مامان محمدرضا
3 اردیبهشت 91 10:26
چقدر مهربونی مرسی خیلی به دعاهاتون نیاز دارم
مامان متین
3 اردیبهشت 91 16:34
عزیزم. خب با ،باباش بفرستش که شما هم اذیت نشی .شهراد جونمم کیف کنه یه عالمه
ilijoon
3 اردیبهشت 91 23:49
واي عزيزم شما ديگه مرد شدي تو استخر خانومها چيكار ميكردي؟؟ چقدر هم ناز خوابيدي جيگر
ilijoon
3 اردیبهشت 91 23:52
شرمنده كه دير پيشتون اومدم آخه خط تلفنمون ايراد داشت دسترسي به نت نداشتم ممنون كه پيشم اومديد شير كوچولو رو از طرف من ببوسيد
سحر مامان سورنا بلا
5 اردیبهشت 91 16:20
ای وای من... هنوز که خوابی...پوف...
مریم مامان ستایش
10 اردیبهشت 91 13:46
ای جونم شیرین زبون کوچولوی نازنازی.ایشالله همیشه بهت خوش بگذره خاله.خوابای رنگی ببینی گلکم