شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

شهراد و روز پر ماجرا

1391/5/11 1:35
نویسنده : مامانی زهرا
1,395 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح که بیدال شدم  کالایی کلدم که

مامانو مجبول کنم ازم عکس بگیله 

ویه پست جدید بزاله خووووبه نهه

اینم خلاصه ای از اخبار :

 

1.من توی این لیبان چایی می خووورم چشمک

 

2.به س ل ا م ت ی.... خجالت

 

3.قسمت پنیری می خوووام سوال

 

4.لباس مامانی بپووووشم زبان

 

5.لختی عکس بگیییییل نیشخند

 

در ادامه مطلب به عکسها و خبر های امروز مراجعه فرمایید 

 

با تشکر :


شیر کوچویو نیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

صبح که نه

ضهل که از خواب بیدار شدم تصمیم گرفتم توی این لیبان چای بخووورم 

 

شهراد

 

دوست دالم صمانه رو با تماشای کارتون بخولم

یهوویی یاد یه قسمت کارتون افتادم 

به مامانی گفتم : به.... س ل ا م ت ی....

شهراد

 

مامان خوشش نیومد 

زودی هبا هی ااا (هواپیمامو ) داد دستم

شهراد

 

منم به زور بهش چای دادم  خولد وحباسم کلی پلت شد 

خوب

بدش گفتم مامان قسمت پنیری می خام

چشم مامانی گرد شد قسمت پنیری ؟؟؟؟؟؟؟؟

هیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزم........سوالسوالسوال 

به کارتون فینگیلی ها که داشتم می دیدم نگاه کردم

از اونا......

اها اسنک پنیری 

اینم قسمت پنیری (نان + پنیر +گردوووو)

شهراد

 

 خوب

شب دلم خواست لباس مامانیو بپوشم

لبمم ابولدم جلو تا خشنگ بشم

///////////////////////////////////////

اینترنت خیلی سرعتش کمه

بقیش رو توی پست جدید می زارم انشا...

شب و روز همه به خیر ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ilijoon
12 مرداد 91 2:32
قربون شيرين زبونيهات بشم عزيزم
ilijoon
12 مرداد 91 2:34
شير كوچولو ما هم مثل شما گرفتار سرعت پايين نتمون هستيم نميدونم چرا جديدا انقده سرعتها كند شدند
مامان آرمیتا
14 مرداد 91 0:47
سلام پسر گل من خوبی عزیزم نوش جانت چای ماشالله به این شیرین زبانیهایت که اینقدر ناز حرف میزنی قند و عسل
مام پارسا
14 مرداد 91 3:16
عزززززززززززززززززززززززززیزم.چقدر تو نازی. نوش جونت بشه قسمت پنیری
مامان سارینا
14 مرداد 91 9:45
جووووووووووونم عاشقتم شهراد کوچولو . هر چقدر کاراتو بخونم خسته نمیشه ماشالله بس که خوشمزه ای . شیطونی از قیافت میباره عزیز دل خاله بوس رو صورت ماهت گل پسری مامانی این شهرادی رو از طرف من بچلونننننننننننننن راستی من قسمت پنیری میخوام شهراد یه تیکه از قسمت پنیریت رو به خاله میدی ؟؟؟؟ دوستت دارم گل پسری خوشمزه
مامان سارینا
14 مرداد 91 9:46
راستی خاله زود زود عکسها رو بذار دلم میخواد تو لباس مامانی ببینمش
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 21:45
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان پریسا
15 مرداد 91 11:00
ای شیرین زبون
رادین عشق زندگی
15 مرداد 91 20:50
عاشقتم عزیز دلم
فریبا
17 مرداد 91 16:02
قسمت ِ پنیری؟!!! وای خیلی بانمکی تو عسلک!....
کارن ( پلنگ کوچولو )
24 مرداد 91 18:43
شهراد منم میخوام .... بیا با هم بخوریم قسمت پنیری رو .... حتما خوش مزه ست
مامی کارن
24 مرداد 91 18:45
چقد تو شیرین زبونی آخه ..... مامانی شهی رو محکم ببوس .... دلمون تنگ شده براش .....
مامان علي خوشتيپ
7 شهریور 91 1:16
الهي قربون شيرين زبونيش بشم من واي چاي رو به سلامتي ميخوري؟ خيلي دوست دارم نازنينم.دلم برات تنگ شده بود خاله
مامان علي خوشتيپ
7 شهریور 91 1:17
سلام زهرا جونم.خوبي؟سرحالي؟
مامان امیرمحمد
20 دی 91 13:58
مامان زهرا کجایی ؟؟؟