شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

این روزای ما

1391/1/28 11:24
نویسنده : مامانی زهرا
353 بازدید
اشتراک گذاری

دوخرچه شهراد

این روز ها...

یه دوچرخه ... یه اسب... جعبه ابزار... چند تا کتاب... کارتون

همه ریخته توی حال... و شهراد تموم لحظه هاشو با همین ها میگذرونه

 

اما امروز صبح:

شهراد که جیش زده توی شلوارش ومن متوجه نشدم داشتم باهاش بازی می کردم

:مامانی بخند

: مامانی نا لاحت نشو

اااااا شهراد شلوارت چرا خیسه

: آب لیخت

آب از کجا اومد

: اونجا

کجا مامانی؟؟؟

:مهد کودک

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:مامانی بخند... نالاحت نشوووو.بلیم دشویی

باشه آخه چی بهت بگم شیرین زبونم

 

 

شهراد اینجا رو گلد نکن آشغاله پات کثیف میشه

: مامانی یواشکی اومدم=از کنارش رد شدم لگد نکردم آشغال رو

 

 

: اونککی دومن... اونککی دومن...=اون پستونکم رو می خوام

 

دوچرخه وشهراد

مامانی دوچرخه رونیار سر سفره

:دوخرچه ناهال بوخوله... بخول بخول....

مامانی دوچرخه رو نیار تو رخت خواب

: دوخرچه لالا کنه ...لوش پپو بزال

: دوخرچه جیش داله

:دوخرچه اب میخاد

: دوخرچه بیاد آشخس خونه

 

خونه هرکی میریم

: بلیم خونه

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تازه اومدیم

:بلیم خونه دوخرچه بازی کنم کالتون ببینم

 

اینم این روز های ما.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سحر مامان سورنا بلا
28 فروردین 91 11:37
یه روز هم که صبح از خواب پا میشه گریه میکنه بریم خونه خاله جونی... وخالش هم هنوز منتظره که شهرادی بیاد اینجا پیش ما... بیا دیگه خاله دلش برات تنگ شده شیرین زبونم
مامان علی خوشتیپ
28 فروردین 91 12:53
الهی چه پسر بلایی پس دوتا بچه داری:شهراد و دوچرخه جون.بوس واسه جفتشون
مامان شیدا
28 فروردین 91 13:54
سلام وبلاگ قشنگی دارید . خوشحال می شم شمارو لینک کنم . اگه دوست داشتید به وبلاگ شیدا جون سر بزنید و براش یادگاری بنویسید .


متاسفانه آدرس وبتون باز نمی شه
فریبا
28 فروردین 91 16:24
پس این روزا رفی تو کف دوچرخه هه؟ آره؟!! تا ببینیم بعد از این به چی گیر میدی!
بابای دوقلوها
28 فروردین 91 17:54
دکی شیلین زبون دوشتت دالیم
ilijoon
28 فروردین 91 18:06
خيلي جيگريييييييييييي شهراد جونم
عالم بچه ها خيلي قشنگه اينطور نيست مامان جوني؟؟؟؟


اره زیباتر از انچه که میشه تصور کرد
ilijoon
28 فروردین 91 18:07
پست خيلي قشنگي بود كلي به حركات شير كوچولو خنديدم


اوا خاله ....
مامان زهرا نازنازی
28 فروردین 91 19:08
سلام مامان زهرا از آشنایی با شما خوشحالم خدا گل پسرتون رو حفظ کنه
مامان باربد
28 فروردین 91 23:12
آخــــــــی عزیـــــــــــــز دلم. ماشالله به زبونت. موش نخوره زبونتو. قربون شیرین زبونیات عسل من. خاله جون من و باربد برای اینکه بیشتر به شما سر بزنیم لینکتون کردیم اگه دوست داشتین مارو لینک کنین. برای شهراد من
مامان رها
29 فروردین 91 9:14
قربون اون حرف زدنت بشم که میشه رهای من هم به حرف بیاد و من عاشق بلبل زبونی هاش بشم خیلی زهرا جون حال می کنی با شهی گل میگی و می شنوی نه دعا کن رها هم به حرف بیاد دیگه
مامان متین
29 فروردین 91 9:38
چه روزای خوبی خاله. مواظب دوچرخه باش سرما نخوره یه وقتی خیلی شیرین زبونی عزیزم .
مامان سارینا
29 فروردین 91 9:43
فدای این پسر خوشمزه خوش سر و زبوننننننن . میخورمت شهراد کوچولوی من . خاله اینکی دومنت خیلی خوشمله ها مشخصه خیلی هم خوشمزست . بخول نوش جوونت . به دوچرخه خوشگلت هم سلام برسون مواظبش باش خراب نشه جیگر خاله . مامانی شیر کوچولو رو هوارتا ببوس خیلی دوستش دارم
نسترن(مامان نيروانا)
29 فروردین 91 18:26
عزيز دلم...عاشق اون صحبت كردنتم.دلم ضف ميره.خيلي دوست دارم پسر خوشگلم
مامانی درسا
30 فروردین 91 2:03
آخی عزیزم خاله فدات با این شیرین زبونی . شهرادی خاله خیلی دوست داره . البته دوخرچه شم دوست داله .
مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 15:46
شیرین زبونم قند عسلم خیلی شیرین صحبت می کنی .
مامان چشم عسلی
31 فروردین 91 7:49
چه زبون شیرینی داره شهراد جونم و چه قدر قشنگ مینویسه مامان جونش اصلا نمیشه از این وب رفت بیرون .بابا بقیه دوستام توصفند کم شیرین زبونی کن بگذار برم