شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

چلا بابا عیدی که بهش دادم اینجا انداخت؟؟

1391/3/19 2:28
نویسنده : مامانی زهرا
677 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابایی دوستت دارم

بابای مهربون شهراد

 

                 روزت مبارک

 

انشاالله همیشه سلامت و زنده باشی و باشی وباشی....

 

و سایه مهربونت بالای سر پسرکم

 

                                     ..............

 

شهراد از مهد کودک هدیه ای رو به مناسبت روز پدر

 گرفت (عکس بالا)

با خوشحالی به بابایی محمد داد

هدیه کنار شهراد بود که خوابش برد

وقتی بیدار شد

 

شهراد : چلا بابایی  عیدی منو نگلفت؟؟(عیدی= هدیه)

 

شهراد : خودم از مهدکودتم آبوردم.

 

شهراد : چلا عیدی رو  انداخت و لفت؟؟؟؟

(=چرا هدیه منو اینجا انداخت و رفت)

 

شهراد ناراحت.... شهراد پریشون...شهراد خشمگین...

 

واقعا توی این سن کم هم میتونی عمیق فکر کنی

 

وبیان کنی!!!!!!!!

 

سرم گیج رفت.....

 

خدای من !!!!!؟؟؟؟؟؟؟

پسرم دیگه بزرگ شده.....

 

به قول مامانجی(مامان محمد) خدای عقل...

 

مامان : پسرم بابایی هدیه شما رو دوست داره

مامان : شما خودت کادو رو اینجا گذاشتی

مامان : ببر بزارش توی کشوی بابایی تا خراب نشه

 

امون از دست این وروجک هااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
19 خرداد 91 17:11
مامانی گاهی وقتا از درک کارشون عاجزیم بخدا .........
مامان رها
20 خرداد 91 15:02
عزیز دلم دستت درد نکنه بابت عیدی (هدیه )قشنگت بابایی هم حتما هدیه رو دوست داره فقط نمی تونی همیشه با خودش ببردش رضایت بده تو خونه بمونه . این هوش و ذکاوتت منو کشته بلا ی خاله
مام پارسا
22 خرداد 91 1:56
الهی من قربون دل کوچولو و فهم زیادت برم
مامان علي خوشتيپ
23 خرداد 91 0:29
دست شهرادي درد نكنه.هديش كتاب بود؟ ماشاالله بچه عاقل و تيزيه شهرادي.البته بابايي هم مقصر بوده ها