شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

دین .... دین... گیتال میزنم

1390/12/17 15:53
نویسنده : مامانی زهرا
521 بازدید
اشتراک گذاری

شهراد ودین دین .....

دین... دین.... دین.... دین....(دینگ)

عاشق گیتال (گیتار) مامان زهرا هستم بعد از

جعبه آرزو  الان ... دیگه دوست دارم فقط ...

دین دین کنم

آواز خوانی شهراد شیر کوچولو ی مامانی همراه با موزیک

همراه با زدن  هم میخونم

کلا شادم...نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

مامان نوشت:

نمیدونم ٰ؛ شهراد عزیز این روزها رفتارت خیلی متفاوت شده

مثلا جعبه ابزارهمیشه توی کمد بود وشما میدیدی یا گیتار...

 فکر کنم یکدفعه طرز فکرت روعوض کردی ،حس کردی بزرگ

شدی و دلت میخواد مستقل باشی ......

شاید هم ...

نیدونم

کارات خیلی بانمکه ...

 

تکیه کلامت اینه :

 اجازه است دین دین کنم(گیتار بزنم)

 

این اجازه ها مال وقتیه که میدونی ممکنه من اجازه ندم

 

یا ناراحت بشم از اینکه به وسیله ای دست زدی که ....

 

شایدم من خیلی سخت میگیرم!!!

 

دوستت دارم شیر کوچولوی دوست داشتنی ام.

مامان بابا های مهلبون(مهربون) 

 

این روزها حسابی در گیر هستید میدونم...

 

          خسته نباشید

 

                                                      شهراد شیل کوچویو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آرشیدا کوچولو
17 اسفند 90 17:04
شیر کوچولوی گیتاریست عاشقتم


مرررررررررررررررررسی خاله مهربونه
بابا محمد
17 اسفند 90 17:12
سلام به شیر بزرگه خودم که حالا رفته سراغ گیتار....دی جی شهراد هستم از ...لطفا آهنگهای در خواستی خود را بفرمایید من روی اییر هستم.

فریبا
17 اسفند 90 17:53
پس زهرا جون هنرمنده...
تو هم خسته نباشی...


ممنون گلم .... دست وپا شکسته...
مامان متین
17 اسفند 90 18:10
ماشالله به گل پسر هنر دوست و مامان هنرمند .مامانش اگه دینگ دینگ دوست داره کمکش کن یاد بگیره خب


حتما
مامان آرینا موفرفری
17 اسفند 90 18:14
فدای پسر هنرمند بشم .خیلی بانمکی خاله.آرینا هم گیتار باباشو خیلی دوست داره.دوستون دارم یه عالمه.


ممنون خاله جوووووووووووووووووووووووووووون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 اسفند 90 19:35
دوستت دارم شیر کوچولوی دوست داشتنی گیتاریست


ملسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی خاله
ما مان سونیا
17 اسفند 90 19:54
آفرین به این گل پسر هنرمند البته وقتی مامان هنر منده خوب گل پسرشم هنر مند میشه دیگه


ای بابا... خواهش میکنم ...
بابای دوقلوها
17 اسفند 90 21:55
شیل کوچولو کنسرت بعدیت کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ نمیخوام از دستش بدم.

خیلی شیرینی مردددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

دوشت دالیم یه عالمه


ممنون عمو
مامان آرشیدا کوچولو
18 اسفند 90 11:57
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید بزنم وب آرشیدا


چشم ....خاله مهربون
نی نی های حاجی-مامان زهرا
18 اسفند 90 15:41
وای که تو بزرگ بشی چی می شی؟
یه عالمه بوس به این پسر ناز



ملسی.........
سجّـــــــادم
18 اسفند 90 16:25
سلام.
ببخشید من دو سه روزی اینترنتم خراب بود.

ممنون که گفتی .
آپ با حالی بود.


ممنون سجادی
مامان رها
21 اسفند 90 17:35
وای خاله از دکتری یهو رفتی به ابزار آلات ماشالله همه فن حریفیا قربونت برم که تو همه چیز استعداد داری


ممنون دالم همه چی رو انتحان میکنم مگه....
شهی بعضی وقتا آخر جمله هاش مگه میزاره