شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

بفرمایین شام

1391/3/10 0:26
نویسنده : مامانی زهرا
609 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

شما هم بفرمایین...

دالم پولو دم می کنم

مواد لازم : پولو .... ماست.... شیر پاکتی....

مقوای کیک پرتغالی مخلوط در کاسه ماست + نی

هم دیگه بزنم(به هم بزنم)

دالم پولو دم میکنم

آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

چقد خوسمزس... به به

مامانی عسک بگیر

باورتون میشههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟ شهی میگه ازم عکس بگیر

داره به دوربین نگاه می کنه!!!!!!!

شیلین کالی هم کلدم

ابل توی دهن

حالا تعادل می زنه میاره بالا

یه زیر خم.... رقیب خودشو رو می کنه

دوتایی....

بعدش بابایی با یه جعبه شانسی آومد خونه

اینم توش بود که رو صورت منه

 

 

مامانی نی خام.... عنک و مماخ

بوووووووووووووووو میده

(پرتاب شد اون ور)

قصه تمون شد

بازم قصه دالم

می آم بازم هااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فریبا
10 خرداد 91 1:49
عجب پلویی بشه این پلو!!!!!!!!!! فدای اون شیرین کاریات
فریبا
10 خرداد 91 1:52
دوستت دارم مامانی شهراد... این مال خود خودته: و اینم برای گل پسری
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 8:56
وااااااااای دلم آب افتاد حتما باید خیلی خوشمزه باشه پلوی شهرادی شهراد سبیل دارم نازه ها
مامان سارینا
10 خرداد 91 9:38
فدای این شیر کوچولوی عزیز و خوشمزه که وقتی حرفاشو میخونم سر ذوق میام . خیلی دوستت دارم پسرییییییییییی . مامانی خوشحالم که بالاخره غیبت کبری به پایان رسید دیگه میشه نداشته باشین از طرف من شهراد عزیز رو خیلی ببوسید . خاله پولو به ما تعارف نمیکنی ؟ به نظر خوشمزه میرسه ها میشه یه قاشق هم به من بدی شیرین کاریهات منو کشتههههه دوستت دارم
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 23:38
یشاپیش میلاد امام علی (ع) و روز مرد و پدر بر مرد و پدر آینده مبارک باد
مام پارسا
11 خرداد 91 2:27
آی آی آی شهرااااااااااااااااااااد این چه کاراییه که تو می کنی خاله
مام پارسا
11 خرداد 91 2:28
قررررررررررررررربونت برم عججججججججججججیجم
مام پارسا
11 خرداد 91 2:29
آفلین پسمل هنرمند.هورااااااااااااااااااااااا
مهسا مامان باربد
11 خرداد 91 14:46
نو ش جونت عزیز دلم. امیدوارم همیشه خوش باشی خاله
مامان رها
12 خرداد 91 16:43
وای سر اشپز باشی یه خورده نظافت رو هم رعایت کن خودت رو هم مگه می خوای تو قابلمه بپزی که شبیه غذات شدی
بهار(مامانی شهراد)
13 خرداد 91 23:19
آپم گلم بیا پیشم
الهام مامان لنا
15 خرداد 91 1:19
ای وای بازم ماست وپلو شهراد آخرش .... میشیا
مامان یاشار
18 خرداد 91 10:17
ای جاننننننننننننننننننننننم با اون پولو خوردنش. چه پسمل شیرینی دارین. خدا حفظش کنه.
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 1:36
شهراد عجیجم خیلی ماهی و بانمک.بوووسسسسسسسس