شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

درکم کنید من کارتون دوست دارم....

1390/11/16 23:40
نویسنده : مامانی زهرا
673 بازدید
اشتراک گذاری

 

شهراد وتماشای کارتون

امروز صبح وقتی چشمای کوچولومو وا کردم به مامانی گفتم:

 خوس سانس (لوک خوش شانس)   

 مامانی زهرا یه لبخندی زد وگفت چشم پسرم

حتما زهرا عادت کرده به اینکه همش ازش میخوام برام کارتون بذاره

اولین کارتونی که خیلی جذبم کرد مکی موس بود که بهش میگفتم کو کو (پرنده ساعت)           

 الان کارتونهای مورد علاقم ایناس:                                          

 دو دو کوچولو

پلنگ صورتی

 ببی (گوسفند زبل)- نی نی کوچولو( با نی نی) 

 خوس سانس ( لوک خوش شانس)

 موس(مکی موس)      Animated avatar 100x100                                       

 مامان نوشت

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شهراد مدتیه علاقه خیلی شدیدی به کارتون پیدا کرده . اونقد که گاهی کلافه میشم .صبح که چشم وا میکنه اولین کلمه : دو دو کوچولو بزار .اگه یه روز تا شب توی خونه باشه دوست داره تمام وقت کارتوناشو ببینه. اگه نزارم لج میکنه .

وقتی از مهد می گیرمش تا پاشو تو ماشین می زاره برنامه خونه رو اعلام میکنه : خوس سانس بینم

از وقتی به دیدن کارتون علاقه پیدا کرده خونه موندن رو خیلی دوست داره دیگه برا بیرون لج نمی کنه

البته برای شهراد برنامه ریزی کردم ویه جورایی حواسشو پرت میکنم وسرشو با اسباب بازی ونقاشی گرم  میکنم ولی ..... خدا صبرم بده وقتی که کلید میشه برا دیدن کارتون.... واویلا....

 

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علي خوشتيپ
30 دی 90 21:20
سلام عزيزم از آشنايي باهاتون خوشبختم ماشاالله پسر نازي داريد طبق گفتم لينكتون كردم
مامی کیانا
1 بهمن 90 19:08
با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم از دوستان شما باشیم