شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

شی..... کک...

1390/11/22 23:18
نویسنده : مامانی زهرا
390 بازدید
اشتراک گذاری

          leila-diyako    شی .... کک....   leila-diyako

من شهی شیر کوچولو از بین همه قاقالی لی ها فقط یه

چی دوست دارم حتما میگین گوشت بره آهو.....!!!!!

( آخه من شیر کوچولو     هستم.)

نه من فقط یه چی دوست دالم واون شی....و کک....

(شیرو کیک).هر کی میپرسه شهی چی دوست داری

 برات بخرم میگم شی... کک.  leila-diyako

حتی در جواب خاله جونم که پرسید واسه  تولدم چی 

بخره گفتم شی ...کک.نی دونم چرا خندید!!!!!!!!!!!!!! 

خوب شی... کک... دوست دالم دیگه.....    leila-diyako     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای دوقلوها
22 بهمن 90 7:04
ای بنازم شیر کوچولو که شی کک دوس داره. دوقلوهای بابایی میگن بابایی یچی بخل، میگم بابایی چی بخرم، میگن یه چی (حالا می دونم چی می خوان ها) باز میگم بابایی یه چی آخه چی بخرم؟ میگن چیسپ و پخک بخل (چیپس و پفک) عشق چیسپ و پخک هستن. کاش گلی ها عاشق شی کک میشدن
مامان پریسا
23 بهمن 90 17:08
مرسی خاله. من شما رو با افتخار لینک کردم. خوشحال میشم اگر ما هم به جمع دوستان شما اضافه بشیم. باز پیشمون بیایید.


ممنون عزیزم