شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

دوستت دارم

1390/11/25 15:18
نویسنده : مامانی زهرا
524 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم عشق من شهراد جون ولنتاین مبارک 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

تقدیم به شهراد شیرکوچولوی من و.... همه دوستان

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

اینقد تو رو دوست دارم که هیچ کسی کسی رو ایینجور دوست نداره

اینقد برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قد هزارتا ستاره .......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای دوقلوها
25 بهمن 90 15:52
سلام شیر کوچولووووووووووووو.
فکر نکنی فقط مامانی دوست داره ها. همه دوست داریم مرد کوچک


ممنون منم همه رو دوست دارم
فریبا
25 بهمن 90 16:08

به مناسبت روز عشاق..
و چه عشقی زیباتر از عشق مادر و فرزند؟!!


ممنون از شما دوست خوبم و تبریک
مامی کیانا
25 بهمن 90 17:06
روز عشق به مامان عاشق مبارک باشه


مرسی عزیزم وبه شما هم تبریک میگم
فریبا
25 بهمن 90 18:47
امیدوارم.. فقط قول بده زودتر..


قووووووول
مامان نسترن
25 بهمن 90 20:43
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم...ولنتاین مبارک


ممنون عزیزم وبه شما هم تبریک
مامان رها
30 بهمن 90 8:46
عاشقتم عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسمممممممممممممممممممم


مرسییییییییییییییییییییییییییی گلم