شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

کارن.... دادای من

1390/11/16 23:35
نویسنده : مامانی زهرا
574 بازدید
اشتراک گذاری

کارن عزیز عمه و شهراد شیر کوچولو

کارن جونی من که خیلی خیلی دوستش دارم دومین نوه خاندان ماما ایناست البته یه جورایی ریس قبیله س .

بقیه اش توی ادامه حرفهای شیر کوچولوست کلیک کنید لطفا

کارن عشق مایی عمه وشهراد دوستت دارن

من شهی شیر کوچولو وقتی خیلی نی نی بودم بازی باماشین رو از کارنی یاد گرفتم . کارنی همه جا مواظب منه وهر کاری که داداشیم انجام میده من بلافاصله تکرار میکنم به همین خاطر همیشه همه به کارنی گیر میدن این کارو نکن ... اون کارو نکن... خیلی دوستت دارم

راستی کارنی ما عاشق مراسم های مذ هبیه ومامان زهرام هم عاشق مداحی کارن کوچولوست

کارن وشهراد در محرم 1390

شهراد وکارن حسابی مشغول تماشای کارتون هستند

اینجام داریم کارتون میبینیم

کان وشهراد در ارفعده محرم 1390

راستی یادم رفت کارن پلنگ کوچولوی این قومه. پسر دایی منه . دایی محمدم ارشد خانواده ماما ایناس ني ني شكلك

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
13 بهمن 90 23:34
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
مامان چشم عسلي
15 بهمن 90 2:42
نازي چه پسرايي ماشالله ارامش از چهره شون ميباره راستي شما يه جورايي اصفهاني نيستيد


ممنون از لطف شما نه متاسفانه ما اصفهانی نیستیم اهل شمال ساروی هستیم