شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

از تابستان چه خبر؟

1391/6/28 21:19
نویسنده : مامانی زهرا
1,321 بازدید
اشتراک گذاری

 

١. پیشی جون کجاااااییی؟

پی شی

پی شی

پی شی جون رفته ولی من هر روز میام رو تراس دنبالش ،

 شاید ....

مامان پیشی کجا رفت؟؟ چرا؟؟ .....

 

2.کی ریخته؟؟؟

بابا ریختههههههه!!!!!!!! من که نریختم(حالا بابا اصلا خونه هم نیست)

چشمام ولی مامانو نگا نمی کنه

حالا کی تمیزش کنه؟ ؟ ؟ مامانی دیگه.نیشخند

 

 

3.از تابستون چه خبر؟؟

باغ وحش و شکارچیان

شکار در باغ وحش !!!!

شهراد ولنا

گاهی کنار ساحل خزر

ارفع ده

شهراد کارن سورنا...ارفعده

شهراد سورنا امامزاده سام و لام ارفعده

آب بازی آب بازی آب بازی

جو جو کمک می کند

یه کم کمک به مامان زهرا

امازاده سام ولام ارفعده

یه خورده زیارت وعبادت

کنتاک....شهراد ولنا

 لنا- شهراد....کنتاک

 

 بازم آب بازی

یک کمم پا مو توی کفش بزرگترا کردم

پیشرفت در ترک دوووو (پستونک)

وقتی می رسم مهد ، دوو میدم دست مامانی و میگم

گمش کن (قایمش کن)

وزنه برداری شهراد در المپیک 91

جو گیر هم شدم کلی

وقتی مسابقات المپیک پخش میشد 

منم به زور چرخای ماشینمو کندم تا باهاش وزنه برداری کنم

عافیت

اینم بعد از آب بازی با شریک شیطونی هام 

شهراد در ارفعده

اینجام بعد آب بازیه هاااااااااااااا

شهی و لنا در جنگل

یک روز هم در جنگل بدون غذا !!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان آنیسا
28 شهریور 91 22:18
به به به چه تابستونی


ادینا
30 شهریور 91 17:49
سلام زهرا خانم .
سلام شیرکوچولو.:
خوبی عزیزم .
دلم برات تنگ شده بود اومدم تو وبت بیبینمت.جیگرم.زهرا جون میشه به شهراد کوچولو بگی یه دختری به نام آدینا خیلی دوست داره.
به من هم سر بزن.
عکس ها را به شهراد نشون بده.
خداحافظ


سلام ادی جون
شهی هم دوستت داره
باشه حتما عزیزم
فریبا مامان رایین
1 مهر 91 17:10
سلام عزیزم... چه عجب اومدی خانومی!!!
لابد دوباره می ری و یه ماه دیگه برمی گردی
نمی گی ما دلمون تنگ میشه؟!!!
حالا بیا ماچت کنم بعد ِ اینهمه مدت


چی بگم خواهر
آره واقها یک ماه شد
مامان آرمیتا
5 مهر 91 15:37
عزیز دلم شیر کوچولو خوش گذشت تابستان و مسافرت
همیشه به شادی و تفریح گلم


ممنون مهربون
مامان سحر
10 مهر 91 9:35
=این کف زدنها رو برات گذاشتم تا بدونی چقدر دوستتون دارم وهمیشه برا کارای بامزه تو وعکاسی به موقع مامان زهراتشویق میکنمتونD>


مرسی خالهههههههههههههههههههههه
دادا سورنا تقدیم می کند
10 مهر 91 9:37
دلم آب بازی میخاد ...اما چه کنم که تابستون رفتو ما موندیم و درس ومدرسه....شهرادی دوستت دارم... راستی به ما سر بزن ما اومدیم بالا...
سحر مامان اهورا
10 مهر 91 9:42
خاله جونی دوستتدارم
مامان پریسا
12 مهر 91 20:36
عالی بودن



کجایید؟؟؟؟؟؟


همین دور وبرا
نسترن(مامان نیروانا)
16 مهر 91 15:22
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


ممنون عزیزم
مامان امیرمحمد
17 مهر 91 11:16
شهراد جون روز جهانی کودک و تبریک میگم پسر خوشگلم .البته من و مامانی هم با شما کودکی میکنیم پس روز ما هم مبارک.




بله ممنون دوست من
عمو روحانی
17 مهر 91 16:50
ای کودک شیرین زبان
داری تو قلبی مهربان
روز قشنگ کودکان
بادت مبارک در جهان


ممنون
مامان یاشار
19 مهر 91 11:22
وااااااااااااااااااااااااااای دلمو بردی با این عکسا زهرا جون. یه عالمه این دسته گل رو ببوس. دلم براش یه ذره شده بود در ضمن روزش هم با تاخیر مبارک


ممنون وبا کلی تاخیر
مامان پریسا
2 آبان 91 8:44
ممنون که سر زدید ولی نیستید هااااااا
مامانی درسا
3 آبان 91 1:12
سلام شیل کوچولوی خاله هزار ماشاالله بزرگ شدی عزیزم ..... کارات و حرفات فوق العاده بودن ...... قربون شما پسر شیطون بلا ....
مامان سحر
6 آبان 91 20:23
خاله جون هم مثل شهراد هر روز میاد وبتو چک میکنه اما نه از شهراد خبریه نه از گربه
مامان رها
9 آبان 91 22:19
سلام عزیزم خوبی مثل این که شما هم مثل مانبودید ماشالله هم خیلی بزرگ شدی و هم حسابی بلا و شیطون عزیزم
مامان چشم عسلی
10 آبان 91 11:00
سلام زهرا جون خوبی شهی جونم چطوره چه ماه شده ماشالله چه عکسای نازی دلمو حسابی بردین دلم برای شهی جون یه ذره شده بود. جای ما رو هم تو ساحل خالی میکردید ما امسال دریا نرفتیم خمار خماریم عزیزم بیا پیشم تا بدونی کجا بودم دوستتون دارم
مامان رها
14 آبان 91 9:42
بیا پیشمون پس کجاییی؟؟؟؟؟
مامان رها
13 آذر 91 16:46
پ کجایی؟؟؟؟؟
رادین عشق زندگی
14 آذر 91 20:50
کوچولو ناز نازی شیطون....ماشالله بزرگ شدیاااااا
نسترن(مامان نیروانا)
30 آذر 91 15:40
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
مریم مامان ستایش
2 دی 91 9:57
سلام شیر کوچولوی ناز خاله..دلم واست یه ذره شده بود..فدای شیطونیات و کمک کردنات بشم من..
نیم وجبی
4 دی 91 13:41
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید
فرشته
13 دی 91 14:58
سلام وبلاگ قشنگی دارید نوشته هاتون به دل میشینه عاشق پرواز ارزوها به سمت خدا شدم خیلی ناز بود