شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

عمو چنگیز خان!!!!!

1391/5/7 21:02
نویسنده : مامانی زهرا
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

 سیر تکاملی چنگیز گفتن شهراد

شهراد وقتی تازه شروع به حرف زدن کرده بود:

 

شهراد این آقا کیه؟(شوهر خاله مامانی)

شهراد : تندیز (چنگیز)

نه مامانی بگو عمو..ع ...م...و

شهراد : تندیز(چنگیز)

 

 

شهراد وقتی یه کم بیشتر حرف اومد:

 

شهراد : بلیم خونه چندیز (چنگیز)

پسرم بگو عمو چنگیز

شهراد : نه نه ... چندیز ... چندیز...

 

 

این سری که رفتیم ییلاق وشهی  خیلی بهتر حرف میزنه :

 

شهراد : چنگیز

 (با نیش خند مخصوص خودش که می دونه حرفش درست نیست)

مامانی باید بگی عمو چنگیز... اقا چنگیز... چنگیز خان...

باشه؟؟؟؟

باس

عکس بالا خونه عمو چنگیزه

عمو چنگیز وارد خونه میشه

شهراد میپره بغلش میگه :

سلام

یه نگا به من می کنه میگه:

 

....عمو ...چنگیز...خان....

 

 

الان که دارم این پست رو می زارم شهی کنارمه

میگه مامانی چلا میخندی؟

میگم شهراد بگو چنگیز

می خنده

بازم اون نگاه طنز مخصوص خودش

غش غش میخنده میگه :

عمو چنگیز خان ... عمو چنگیز خان... هی هی

 عمو چنگیز خان دوسته منه... هی هی

 

شهراد خیلی وروجک شدی

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ادینا
7 مرداد 91 23:47
سلام ممنون از لینکت:عزیزم
مامان پریسا
8 مرداد 91 1:47
ای وروجک خاله قربونت برم با این شیرین زبونیت.
مامان پریسا
8 مرداد 91 1:47
خیلی دلم براتون تنگ شده بود
مامان سارینا
8 مرداد 91 9:44
جوووووووووونم . عزیز دلمیییییییی . عاشق حرف زدنتمممممممم . مامانی اونجا که نوشته بودی با نگاه طنز آمیز مخصوص خودش قیافشو مجسم کردم خیلی خوشمزه میشههههههههههههههههههههه . از طرف من بخورش بچلونش هوارتا ببوسش . جیگر تندیز گفتنتتتتتتتتتت نه نه نه شهراد عمو چنگیز خان دوستت دارم قند عسلی بوس رو صورت ماهت
مامان یاشار
8 مرداد 91 13:36
ای جانم. وای چه کیفی میکنی زهرا جون با شیرین زبونی های گل پسرت. دلم خواست اون نگاهی رو که گفتی میدیدم هزار تا واسه شهراد جون
مامان رها
8 مرداد 91 19:45
سلام خوبی شهرادم خوبه چه می کنی با این چندیز خان شهرادی قربون اون حرف زدنت بشم ببوس اون زبون نازش رو
نسترن(مامان نیروانا)
8 مرداد 91 23:16
عااااااااااااااااشقتم شیرین زبونم...اخ که دلم میخواد بغلت کنم و حسابی بچلونمت عروسک
الهام مامان لنا
8 مرداد 91 23:51
ای بابا بازم آخر هفته ای عمو چنگیزو اذیت کردین خاله تازه مسکن خورده بود
مام پارسا
9 مرداد 91 18:29
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم شیرین زبون خاله. آفرین که بالاخره موفق شدی درستش رو بگی
فریبا
10 مرداد 91 1:24
عزیزم... قربون ِ اون شیرین زبونیت... دلم برات تنگ شده بود...
عمو روحانی
11 مرداد 91 18:01
طاعات قبول . موفق باشید
ilijoon
12 مرداد 91 2:36
قربونت برم عزيزم كه انقده شيريني
مامان محمد مهدی
11 بهمن 91 17:49
وای ماشاالله چه بزرگ شدی خاله جونیخدا حفظت کنه!مسونکو ترک کردی یا نه خاله؟
بابای ارشیا
12 بهمن 91 14:14
الهیییییییییییییی شهراد جون منم عمو چنگیز هستم ببینم میتونی برای منم بگی اسممو با این شیرینی الهی همیشه شاد و شیرکام و خوش کلام باشی