شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

آخل هفته در خونه ییلاقی آقا جون (ارفعده)

1391/5/7 20:24
نویسنده : مامانی زهرا
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی هوا خیلیییییی گرمه...

وقتی منم همش دلم میخاد برم بیلون...

وقتی بابامم  ملخصی بگیله...

خوب کجا می چب سه؟؟؟

بهله...

ییلاق

ارفعده جون

تازه سورنا... آرمان... اهورا هم هستن

 

 

اینم عکسام

 

شهراد و ارفعده

کنال آب ... آآآآآآآآآآاب ...

نذاشتن اب بازی کنم

اخه آبش خیلی سرد بود

فبط دلم آب شد

شهراد و ارفعده

با مکافات خودمونو رسوندیم اینجا

کلی سر پایینی ... لابه لای درختها....

اینجا اسمش چلو بنه

یه دره زیبای پر آب با کلی درخت بلند 

شهراد و ارفعده

شهراد و ارفعده

اینم باخچه آقا جون و مامان جون

شهراد و ارفعده

 

شهراد و ارفعده

 تفنگه همه جا دستمه نیشخندنیشخند

شهراد و ارفعده

نی دونم مامانی چلا از این خونه  و پنجله خلاب عسک گلفته

میگه خونه های قدیمی رو دوست داله

ما که نفهمیدیم 

شهراد و ارفعده

آرمان جون پسمل دایی جون

ما دوتا کلی آتیش سوزوندیم کلی ... کلی... کلی..

 

اهورا موچولو پسر خاله

دوسش دالم

هل بقط گلسنش میشد دلم می خاست بش شیل بدم اما

نی دونم چلا همه می گفتن نه ابرو

 

 

وقتی هبا گرمه

وقتی... کجا می چب سه؟؟؟

مامانی بلیممممممممممممم ارفعده بازم مژه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پریسا
8 مرداد 91 1:50
آخ جگرتو بخورم با این حرف زدنت شیر کوچولوی خودمی
مامان سارینا
8 مرداد 91 9:50
ووووووووووووواااااااااااوووووووووووو چه طبیعت بکرییییییییییییییییییییییی . معرکه بود کلی حال کردم عکسا رو نگاه کردم . ادم این همه سر سبزی ببینه یهو دلش باز میشه اساسیییییییییییییییی . البته وجود گل پسریمون تو عکسا اونا رو خوشگل کرده هااااااااا . شهی خاله چه تفنگ خوشگلی داری . جیگر ممی خوردنت ( عین سانی عاشق پستونکی ) مامان دستت درد نکنه حسابی دلمون واسه گل پسری تنگیده بود . عکساش خیلی خیلی خوشگل شدن . دوستتون داریم . بوس بوس رو لپای خوشگل پسملی خودم
الهام مامان لنا
9 مرداد 91 0:00
به به میبینم تفنگدارای آقا جون جمعتون حسابی جمع بود
مام پارسا
9 مرداد 91 18:26
همیشه به گردش و ارفعده رفتن شهرادی چه جای قشنگ و باصفاییه
مام پارسا
9 مرداد 91 18:28
راستی تازه متوجه شدم. شهراااااااااااااااااااااااااد هنو پستونک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا بی خیالش شو دیگه پیر شدی
مامی کارن
10 مرداد 91 14:29
همیشه به گردش اخ که چقد دلمون میخواست بیایم هر سه مون ولی نشد شهی جونو ببوس که دلمون خیلی براش تنگ شده.
ilijoon
12 مرداد 91 2:38
به به چه جاي باصفايي رفتيد هميشه به گردش گلم اي جانمممممممممممم اهورا چه ناز شده