شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

این نمی تونه راه بره

1391/3/24 19:28
نویسنده : مامانی زهرا
711 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز

صبح: شهرادی از خواب بیدارشد

پای کوچولوش همون که قبلا آتل بسته شده بود خورد به میز

همون پا تپلوهه

الهی فداش بشم

 

ظهر: رفتیم خونه مامانجون 

کلی بازی وشیطونی با همون پای صدمه دیده

 

شب: شهراد توی رخت خواب

مامانی توی اون اتاق

شهراد داشت می اومد ببینه مامان کجاس و با خودش می گفت:


این نمی تونه راه بره


این نمی تونه راه بره


 

الهی فدای حرف زدنت بشم که فقط خودم می دونم چی میگی

منظورت این بود که پات درد می کنه

منظورت این بود که با این پا نمی تونی راه بری

منظورت این بود .....

خدای من 


این نمی تونه راه بره


 

کاش زودتر خوب شه این که نمی تونه راه بره عزیز دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مام پارسا
25 خرداد 91 11:36
الهی قربونت برم شیرین زبون.
حالا پات بهتر شده.می تونه راه بره گلم؟


پاسخ شهراد:
یهکم بهتلم خاله جون
اما یهکم که راه میلم دوباله ..... نمی تونه راه بله
مامان سارینا
27 خرداد 91 10:31
بمیرم برات عزیز دلم . ایشالله پای توپولوی خوشگلت زود زود زود خوب بشه تا شیر کوچولوی ما بتونه درست راه بره . دوستت دارم شهرادی عاشق حرف زدناتم کوچولوی خوشمزه


ممنون دوست خوبم
مامان یاشار
27 خرداد 91 16:40
الهی خاله دورت بگرده عزیز دلم که این نمیتونه راه بره دلم خواست اونجا بودم و حسابی بغلش میکردم و میچلوندمش شیر کوچولو رو ایشالا زود زود خوب میشی خاله


پاسخ شهراد:
فلااااااااااااااال ....
میخواد منو بچلووووووونه خاله
(شهراد از بغل فراریه)
ملسی
ilijoon
29 خرداد 91 18:00
آخي ناراحت شدم ان شاالله پات زود خوب ميشه وميتوني با هر دوتاشون بدوي
ilijoon
29 خرداد 91 18:01
چه خبر از پسرخاله كوچولو


منظورتون اهوراست؟
عشق خاله داره کم کم روبرا میشه
مامان علی خوشتیپ
25 تیر 91 11:59
سلام آجی خوبی؟
شهراد جونم خوبه؟پاش چی شده؟بهتره الان؟


ممنون بله خوب شده