شهرادشهراد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شهراد شیرکوچولوی ما

وقتی مامان بی طاقته... خوابش نمی اد

1391/3/19 3:17
نویسنده : مامانی زهرا
829 بازدید
اشتراک گذاری

 

خواب عجیبی سالهاست در گیرم کرده

 


دستهایی که ناجی من هستند

 


وقتی دارم غرق میشم
وقتی دارم از لبه یه پرتگاه به پایین پرت میشم
وقتی دارم می خورم زمین
وقتی گریه می کنم
وقتی هیچی کسی نیست ...تنهایی داره ....
وقتی....
توی همه این خوابها
یه دست...
دستامو گرفته ونجاتم داده


کابوس هام این طوری تموم میشد ... میشه...

نکنه تعبیر خوابهایم دستهای کوچولوی تو...

محکم گرفتم با تو بمونم
برای تو می مونم
برای تو می مونم
برای تو می مونم

پشت این جمله رازی به اندازه سالهایی است که این دست ها

دست مردی بشه ....

 


که...

 


خوابمو تعبیر کنه
 
کاش به اندازه بستن وباز کردن چشمهایم بود


رشد دستهای کوچکت در دستانم.


کاش...

بی طاقتم...

 


 کاش.

مامانی بولو بخواب ساعت 3 شد ها فلدا زود بیدال میشم بیدالت می کنم هااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یاشار
19 خرداد 91 12:25
جیگر دستاشو برم من آخه. راستی خانومی من با اجازه لینکتون کردم
مامانی درسا
19 خرداد 91 17:09
ای جانم خیلی زیبا بود خانمی خیلی خیلی خوشمان اومد ....... شهرادی بوس گنده
فریبا
19 خرداد 91 20:01
عزیزم... کاش می شد پلک زد و تحقق آرزوها رو دید.. اما، روزها کش میان و آدم رو وادار به شب زنده داری می کنن... دوستت دارم زهرا جونم.. می دونم یه روز این دستا تعبیر خوابهات میشن...
مامان سارینا
20 خرداد 91 10:29
بوس رو دستای خوشگله مرد کوچولوی ما خاله زهرا حتما تعبیر خوابهات دستای ناز و خوشگل شیر کوچولو هست دیگه . شیر کوچولو یادت باشه بزرگ شدی خواب مامان زهرای مهربونو تعبیر کنیا . دوستت دارم شهرادی
مامان رها
20 خرداد 91 15:11
خیلی زیبا و قشنگ نوشته بودی من عاشق اون دستای مهربونیم که بدادت رسیدن با تمام وجودن از طرف من ببوسشون
مامان آنیسا
21 خرداد 91 11:24
احساسات لطیف مادرانتو چقدر قشنگ نوشتی
مامان پریسا
21 خرداد 91 22:31
اخی خب بچه راست میگه دیگه
مام پارسا
22 خرداد 91 2:07
خیلی قشنگ بود ولی غصه نخور چند سال دیگه که بشه میگی : چقدر زود گذشت مثل چشم به هم زدن بود کاش الان هنوز کوچولو بود
مام پارسا
22 خرداد 91 2:08
ای بابا بیکاری نصفه شبا اااااااااا خب بچه راست میگه دیگه پاشو برو بگیر بخواب اَه
مامان علي خوشتيپ
23 خرداد 91 0:24
خيلي زيبا بود.من يه بار اومدم پستاي جديدتو خوندم ولي فرصت نشد نظر بذارم.الان براي همشون نظر ميذارم
ilijoon
29 خرداد 91 17:59